PROFIL PÅ TINDER

Categories Blogg

Jeg vil si at jeg har vært relativt heldig når det kommer til falske profiler av meg på nettet, men det dukker selvfølgelig opp en i ny og ne. Jeg har aldri klart å forstå hvorfor noen tar seg bryet, for det tar bare noen minutter før jeg selv får vite det. Jeg har ikke telling på hvor mange som har sendt meg meldinger det siste døgnet, så jeg tenkte at det var like greit å skrive et blogginnlegg slik at jeg får avkreftet at jeg ikke er på Tinder.

Det er mange grunner til at jeg ikke velger å bruke en dating-app, men hovedgrunnen er jo selvfølgelig at jeg har kjæreste hehe. Hadde jeg kunne valgt selv så ville jeg heller aldri brukt et slik profilbilde av meg, så tusen takk til deg som var så sjenerøs å tok det beste bildet du klarte å finne ♥ Jeg lover at jeg skal informere dere om jeg en gang i fremtiden velger å bruke en app for dating, men for øyeblikket er det helt uaktuelt. Jeg var ikke spesielt aktivt på Tinder den perioden jeg var singel heller, så jeg tror nok dessverre ikke at sannsynligheten er så stor 🙁 hehe neida joda.

Han var veldig søt han som sendte meg mail da <3 haha!!

Nå sitter forresten Morten og jeg på hotellrommet og er snart klar for å reise tilbake dit vi var i går.  Det vil komme et innlegg senere i dag med litt bilder og mer informasjon om hva vi driver med her i Stavanger, GLED DERE!!! Altså, dette er kanskje noe av det sykeste jeg har vært med på i hele mitt liv.

2 kommentarer

2 thoughts on “PROFIL PÅ TINDER

    1. Har vi noen gang sagt at det var helt nytt? haha! sist jeg sjekket så er også de aller fleste steder man besøker for å finne “spøkelser” gamle steder med historie, så ja du har helt rett på at det er old news 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *