RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly


Jakke HER / SOFIE25 for 25% rabatt

GLADNYHET DERE!!! Jeg er så heldig at jeg får dele ut en rabattkode til følgerne mine på Nelly ❤️ Som mange av dere kanskje har sett så er det 20% rabatt på HELE Nelly, men jeg har en rabattkode som gir dere 25% rabatt på alt fra Nelly sitt merke (utenom Bianco sin kolleksjon). Som dere kanskje har sett så er det 20% på hele Nelly akkurat nå, men med min kode så får dere 5% ekstra ved å bruke rabattkoden: SOFIE25 😍 Den er gyldig i 48 timer <3 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Kjole HER / Topp HER / Jakke HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Blazer HER / Boots HER / Genser HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Jakke HER / Sko HER / Genser HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Jakke HER / Sko HER / Boots HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Blazer HER / Kjole HER / Bukse HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Jakke HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Jakke HER / Sko HER / SOFIE25 for 25% rabatt

Jakke HER / Sko HER / SOFIE25 for 25% rabatt

2 kommentarer

2 thoughts on “RABATTKODE PÅ NELLY

  1. Hei,flirer slik når jeg ser dere,kaller skjorter for jakke :D.Disse var å poppulære på80 tallet. Husker jeg kjøpte min første i Oslo.Jeg kommer fra Trondheim,liker å følge med bloggen din. Oppadgående Jente du <3 . Ser de fleste bloggere skriver Jakke til skjorter :D. Noen er tykkere enn andre. Har vært i Tromsø. Nydelig By,herlig uteliv,klem fra Barteby <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *