RARE HENVENDELSER

Categories Blogg

 

Er det bare jeg som synes at noen av disse bildene var litt… romantiske?? hahah. Av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg skikkelig kjæreste-vibe av å bla nedover innlegget. Det er nok mest sannsynlig bare jeg som er rar, og det er nok ingen av dere som forstår hva jeg mener haha. 

Jeg tenkte uansett at jeg skulle oppdatere dere på de siste dagene her i New York for det har skjedd et par morsomme ting.  Jeg måtte blant annet ta med Ingrid til min favorittrestaurant, som hun ikke var like begeistret for. Jeg EEELSKER maten der, og hun synes at den var helt ok?? haha. Det var nok kanskje min egen feil, for jeg hadde hypet restauranten så mye at jeg tror hun kanskje hadde litt for høye forventinger. 

Etter et litt mindre velykket restaurantbesøk dro vi på et utested som heter Marquee. Jeg må ærlig innrømme at jeg liker utelivet i Los Angeles bedre, men det kan godt være for at jeg “kjenner” flere der. Det er jo alltid superkleint å dra ut de første gangene med en ny promotør å stå på et bord med 40 andre jenter haha. Gårsdagen var heldigvis mye bedre, men da var vi ute med noen andre jenter fra Norge. 

Apropos kleint, Ingrid sto å snakket med en gutt i kanskje fem minutter på utestedet og dagen etterpå så ville han kjøpe henne en Gucci veske!? Vi synes jo dette var veldig morsomt, for hvem ønsker å bruke flere tusen kroner på et menneske man ikke kjenner? Det var jo åpenbart at han bare ville imponere henne, men det er bare synd og ikke minst kleint at det var måten han valgte å gå frem på. 

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes ikke det er så sjarmerende med gutter som skal flashe pengene sine ved enhver tid. Det er greit å være stolt over hva man har fått til, men det må vel finnes en grense? Jaja, det får være deres liv og valg. Nå skal vi ut å nyte dag 4 her i New York. Vi snakkes senere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *