SEKS FUNFACTS OM MEG

Categories Blogg

❤️ Når det kommer til følelsene mine så er jeg som en åpen bok. Jeg klarer aldri å skjule hvordan jeg har det, uansett om jeg er glad, sint, skuffet, lykkelig eller lei meg. Jeg har aldri vært den personen som klarer å være hyggelig mot noen når jeg innerst inne er kjempesint, og jeg forstår meg seriøst ikke på mennesker som klarer å bare late som ingenting? 😂 Det er i alle fall ingen tvil om at man vet hvor man har meg (hehe).

❤️ Jeg har aldri cravet etter å få barn, men om jeg noen gang skal ombestemme meg så har jeg helt siden jeg var 7 år gammel vært bestemt på to navn som jeg vil kalle mine fremtidige barn. Hailey og Nathaniel, HVOR FINT ER IKKE DET??🥺

❤️ Selv om jeg alltid har prøvd å overbevise meg selv (og dere hehe) om at jeg trives best som singel, så er det egentlig ingen tvil om at jeg er en skikkelig forholdsperson 😂 MEN!! denne gangen skal jeg klare å være singel til jeg er ferdig å reise verden rundt.

❤️ Jeg elsker å reise, gjøre spontane ting og at det alltid skjer noe rundt meg, samtidig som at jeg også elsker å ha det helt rolig. Jeg visste egentlig ikke om at jeg trivdes så godt med ro rundt meg før jeg flyttet til Tromsø og ble introdusert for en helt ny verden. Jeg tror jo at jeg mest sannsynlig kommer til å ende med å bosette i utlandet, men skal jeg slå meg til ro her i Norge en gang i fremtiden så tror jeg nok at det vil være Tromsø jeg velger å bosette meg i. Jeg er helt forelsket i omgivelsene, naturen, treningen og alt det gode og behagelige jeg har rundt meg.

❤️ Jeg er irriterende sta, og hater når jeg ikke får ting på min måte. Jeg kan med andre ord ha skikkelig drittunge-oppførsel, og det er virkelig en side med meg selv som jeg jobber aktivt med å endre på, hahah.

❤️ Jeg har hatt en hest som het Isabell og en hund som het Rocky før jeg fikk Celine.

8 kommentarer

8 thoughts on “SEKS FUNFACTS OM MEG

  1. Navnene er kjempefine, men ikke glem at de får et norsk etternavn! Hailey Nilsen, eller Olsen eller et hvilket som helst norsk etternavn klinger liksom ikke heeeelt..😅🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *