NOEN TANKER

Categories Blogg

❤️ Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg tror overdrevent mye på stjernetegn, i den grad at jeg nesten lever etter det. Jeg har bare alltid vært overbevist om at når vi er født er med på å forme oss som mennesker og personligheten vår. Jeg er helt sikker på at det finnes så mye mellom himmel og jord som vi mennesker egentlig ikke har en anelse om, og jeg tror på at alt skjer av en grunn.

❤️ Når vi først er inne på temaet, så har jeg drevet med “manifesting” og gjort mye research rundt “law of attraction” i flere år. Jeg synes derfor det er veldig morsomt å se at dette har blitt en “trend” på TikTok, og at det nå har blitt introdusert for enda flere. Jeg har i mange år trodd på at du kan få til akkurat det du vil og at du tiltrekker deg de tingene du selv tenker på, både positivt og negativt. Det er utrolig spennende å lese og lære om, så om du ønsker å starte så vil jeg anbefale to bøker som har vært veldig hjelpsomme for meg. “The Secret” og “Munken som solgte ferrarien sin”.

❤️ Jeg tror ikke dere forstår hvor godt jeg hadde av å dra på en liten hyttetur sammen med noen av vennene mine. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg var nære på å få en liten breakdown. Det var derfor veldig godt å se at det hjalp å bare få en liten miljøforandring, og at jeg nå kjenner meg mer som meg selv igjen. Jeg tror nok at denne pandemien begynner å tære alt for mye på den psykiske helsen til mange av oss, og det bekymrer meg veldig å tenke på.

❤️ Er det bare jeg som er utrolig lei av hvor mange som går rundt å leker corona-politi? Det virker helt seriøst som at det har begynt å klikke for flere (noe som er forståelig med tanke på omstendighetene 😂) men jeg tror helt ærlig ikke det hjelper å gå rundt å peke finger rundt seg hele tiden. Jeg tror bare at veldig mange av oss begynner å bli skikkelig lei, og at det da selvfølgelig kan være frustrerende når man ser andre som enten ikke følger regler eller går ting en selv ikke ser på som innafor, men jeg tror også det er viktig at man gir hverandre litt rom for å gjøre feil.

❤️ Dette er det første året på mange mange mange mange år at jeg er singel på Valentines, noe som føles litt rart? 😂 Jeg har jo egentlig aldri feiret det noe særlig, og som dere også vet så blir jeg jo veldig klein av situasjoner som er alt for romantiske. Jeg har kanskje derfor bare godt av å sitte hjemme, spise is og kose meg alene.

❤️ Er det bare jeg som er over gjennomsnittet glad i deppemusikk? Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg må begrense meg selv fra å høre på det, for jeg blir seriøst LEI MEG av alle de triste sangene jeg hører på 😂 Det er bare så utrolig mange fine sanger der ute, og det er så godt å kunne koble av med litt rolig musikk.

6 kommentarer

6 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Huff, du sliter. Når du må poengtere gang på gang at du nesten aldri har vært singel.
    Har du virkelig så dårlig selvtillit som det ser ut til? hvorfor føler du deg ikke vel? syns oppriktig synd på deg, og ja jeg mener det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *