SELFIE KONDITORI

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Her om dagen tagget Julianne meg i et bilde på Instagram fra et konditori her i Tromsø. Vi ble fort enig om at vi måtte teste det ut ettersom at det så helt fantastisk ut på bildene. Er det noe jeg virkelig savner i Norge, så er det alle de kule og ikke minst inspirerende spisestedene man finner i utlandet. Jeg må derfor innrømme at jeg ble ganske overrasket over at dette stedet finnes i.. Tromsø?! Det er kanskje ikke så rart med tanke på hvor mange turister som faktisk reiser hit, men jeg hadde likevel ikke forventet dette. Jeg tror nok de har hentet litt inspirasjon fra en cafe i London som jeg ikke husker navnet på, men det var likevel SÅ fint. Det var kult å dra på et sted som var veldig Instagram og blogger-vennlig.

Skjorte. HER / Bukse. HER

Jeg har jo nesten bare jobbet de siste dagene, så det var utrolig godt å komme seg ut å møte mennesker igjen, haha. Jeg fikk også god hjelp av Julianne til å ta litt bilder til bloggen, noe jeg virkelig trengte. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk tatt et ordentlig bilde, så det føltes utrolig godt å få redigert bildene til dette innlegget. Jeg får jo også mye mer inspirasjon av å komme meg ut døren, så jeg kjente at jeg hadde veldig godt av en sånn dag.

Jeg vil virkelig anbefale alle dere som befinner dere i Tromsø til å dra innom Selfie Konditori. Jeg måtte le litt av navnet først, men det passer jo veldig godt. Kult lokale, perfekt for bilder til Instagram og digg drikke/mat. 

2 kommentarer

2 thoughts on “SELFIE KONDITORI

  1. Sååå vakker du er, Sofie!😍🥰 Du blir jo bare penere og penere du. Råtøft sted, også! Nydelig og delikat!💕🙏🏻

    Håper du har gode dager. Stor klem fra L

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *