SHAME ON US

Categories Blogg

I går bestemte Morten og jeg oss for å dra ut på en liten date da det begynner å bli en stund siden vi gjorde noe helt alene. Det eneste som er skikkelig dårlig av oss er at vi nesten aldri klarer å sitte på en restaurant over en time. Ingen av oss er sånne mennesker som bruker lang tid på maten, så jeg tror kanskje vi var inne på Graffi i ca 40 minutter før vi var ute av døren igjen. Det er jo litt komisk at når man først skal gjøre noe sammen så rekker man så vidt å snakke før man forlater stedet igjen haha. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har aldri vært flink til å nyte maten. “Heldigvis” er alle menneskene rundt meg helt like, så det har aldri vært noe rutine å tilbringe lang tid på restauranten. 

Jeg har likevel lyst til å bli flinkere på det, for det er jo helt bortkastet tid og penger om man ikke velger å kose seg skikkelig når man først er ute. Jeg har lenge prøvd å lære meg selv å spise sakte, men det har med andre ord ikke gått så veldig bra. Vi skal i alle fall nyte denne dagen sammen, for i dag skal vi virkelig kose oss. Jeg klarte å spare godteriet jeg kjøpte meg i går, så dere kan tro jeg skal ha the time of my life. Jeg skal bare komme meg på trening en tur først, også skal Morten og jeg svømme litt. Vi snakkes senere <3 

2 kommentarer

2 thoughts on “SHAME ON US

  1. Kunne du tenkt deg og vært med på Diva i jungelen hvis det skulle komt på tv i Norge? Har sett den danske versjonen på viafree dk og kunne ønske det kom til Norge også

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *