SIST GANG JEG..

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

  Jakke. HER

Jeg gråt
Det begynner å bli en stund siden nå, faktisk så lenge siden at jeg ikke husker det. Det skal sies at det skal mye til før jeg begynner å gråte, så det er nok derfor.

Personen jeg snakket med
Morten og Celine. Ja, hun er en person 🙂 sånn nesten i alle fall.

Meldingen jeg mottok
Litt for privat til å dele her på bloggen, men jeg kan si så mye som at det er snakk om skole, bosted og budsjett.

Serie jeg så på
Atypical. Jeg elsker at de endelig har kommet med ny sesong, wuhuu!!

Diskusjon/krangel
Mamma og jeg hadde en liten diskusjon i går angående hva som kunne kalles for “spotter”. Hun mener at den ene lampen vi har over stuebordet er spotter, mens jeg mener at en spott er det som er “innebygd” i taket.

Latter
Celine får meg alltid til å le da hun er så ekstremt rar.

Bekymring
At jeg ikke har jobbet hardt nok. Jeg stresser så mye rundt jobb at jeg tror ikke dere kan forstå det engang.

Google-søk
7200 USD to NOK

Jeg spiste
Sour Patch, nam <3

Sangen jeg hørte på
Nea – Some say

4 kommentarer

4 thoughts on “SIST GANG JEG..

  1. Atpypical er den mest hjertevarme og morsomste serien som finnes! Tror mange på en eller annen måte har hatt en “Sam” i livet sitt, og det er på høy tid at en en karakter med autisme blir vist fram, på godt og vondt.

  2. Hei ny følger her 😊 har følgt deg en liten stund nå og du er bare helt rå 👍👍veldig lik meg selv 😊 stå på du er helt fantastisk og din blogg er veldig spennende å følge 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *