DAGEN I GÅR GJENNOM TELEFONEN MIN

Categories Blogg

I går hadde jeg kanskje den mest avslappende dagen jeg har hatt på veldig lenge. Jeg gikk faktisk rundt sånn her hele dagen, og det er kanskje noe av det diggeste jeg har gjort på lenge. Jeg har prøvd å holde meg til rutinene her hjemme i Norge, men i går klarte jeg altså ikke å kjempe i mot jetlagen. Jeg startet dagen med jobb, trening og tur med Celine. Klarte akkurat å holde meg våken til taco, også sov jeg i kanskje 3-4 timer. Jeg hadde ikke sjans til å holde meg våken, men det er kanskje ikke så rart når det er hele 9 timer som skiller Norge og Los Angeles. Det sies jo også at det tar 7 dager å omvende seg om det er 7 timer forskjell, så kanskje jeg må gå rundt å ha det sånn her i 9 dager haha.

Jeg startet dagen med å gå en tur med Celine. Jeg måtte kjøpe en bobledress til henne i og med at det har blitt så kaldt her i Trondheim.

Vi har ikke hatt bilen i mer enn 5 måneder, og vi har allerede klart å få steinsprut på frontruta 😭 Det er heldigvis ikke så stort, men det er den lille sorte prikken på bildet.

Vi har ikke bare fått steinsprut, jeg måtte også ta ut en extensions i går som hadde revet med seg halve håret mitt. Det var etter Jasmine-kostymet mitt da vi skulle feste hårbåndet og klarte å dra spenna gjennom extensions 🙂

Jeg var selvfølgelig en tur på trening, til tross for at jeg kanskje burde holdt meg hjemme da formen ikke er på topp.

Jeg føler vi er de eneste som ikke har fått vinter enda?? Hadde det ikke vært for at jeg må måke snø så hadde jeg vært veldig lei meg for at det ikke er vinter her enda.

Gjett hvem som har savnet norsk taco <3 <3

Verdens søteste fineste Celine <3

12 kommentarer

12 thoughts on “DAGEN I GÅR GJENNOM TELEFONEN MIN

  1. Steinsprut er noe dritt, jeg fikk det av en motgående trailer 2 uker etter vi tok bilen ut fra forhandler… Skikkelig surt… Et tips, dra på hurtigruta carglass, Riis bilglass, ryds bilglass eller noe sånnt så fikser de det kostnadsfritt for deg så lenge du har hel eller delkasko 🙂 hurtigruta carglass og ryds bilglass ligger like ved city syd🙂

      1. Ja, det er virkelig kjedelig… Og apropos snø, den kommer, sørsida er snørik, så når snøen først kommer så kommer det mye, du får nok brukt snøskuffen din hyppig i vinter skal du se😂

  2. Digg og bare “dasse’rundt i pysjamas!!Gjør det hver dag jeg ikke må ut blandet folk,bortsett fra den lokale butikken!Digg å gå uten sminke også av og til,tror huden av godt av litt luft innimellom!

  3. Nice 🙂

    Va det dyrt og må man vaske håre enda mer me sånn enn sitt ega hår ?

    Kan man farge det ?

      1. Oi det va billig 🙂

        Betalte 32.000 før keratin som æ måtte ta av ætter 3 daga pga allergi.. utrulig irriteranes…

        Takk før svar 🙂

        Kan du skrive eget innlægg ka du syns om Tromsø og om du trives dær ? <3

        Klæm <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *