SIST GANG JEG..

Categories Blogg

Gråt: Det begynner å bli så lenge siden jeg gråt, så jeg husker helt ærlig ikke. Jeg tror kanskje det må være når Celine var så syk, og jeg var inn og ut av dyrelegen hver eneste dag. Det var helt jævlig, og jeg er veldig takknemlig for at den tid er forbi.

Kysset noen: Hmm… det må vel være rundt 1970 🤪 Nei, for å være helt ærlig med dere så husker jeg ikke sist jeg kysset noen, kanskje i august?

Siste sms: En Tiktok video av Celine som jeg sendte til Julie.

Siste krangel: Godt spørsmål! Jeg krangler svært sjeldent med folk, så det må vel kanskje være en kjærestekrangel lang tilbake i tid.

Siste kjærlighetssorg: Oi shit, det er maaaaange år siden jeg har hatt det. Det var vel en eller annen gang i 2016?

Personen jeg snakket med på telefonen: Hahaha, det kommer jeg faktisk ikke til å skrive her, men det var…. noen.

Brukte penger på: Diesel, kjempespennende ikke sant? 😅 Det er en ting jeg virkelig savner med å ha EL-bil.

Sa “jeg elsker deg”: Det var i går, og jeg sier det faktisk hver eneste dag til Celine.  Jeg pleier som oftest å si “kommer snart, elsker deg” når jeg drar hjemmefra haha.

Sov sammen med: 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Googlesøk: “Vegetarlasagne oppskrift”

Sangen jeg hørte på: G-Eazy – Hate the way

Spiste: Havregrøt med mandelmelk, proteinpulver, skogsbærblanding og sjokoladepålegg <3 nam

Filmen jeg så: Harry Potter (den siste filmen)

Drakk: Celsius med smak av eple.

3 kommentarer

3 thoughts on “SIST GANG JEG..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *