SLIK HAR VI INNREDET UTE OG INNE

Categories Hjem/Interiør

Reklame | Jysk

Som jeg har fortalt dere tidligere så har vi tenkt å virkelig pusse opp på utsiden av hjemmet vårt, for her er det ikke spesielt fint for øyeblikket. Plattingen vår er sikkert fra 1970 så vi har tenkt å rive absolutt alt, og bygge en mye større en. Foreløpig så har vi kun sol til rundt 18.00 på kvelden, så vi har bestemt oss for å bygge den så stor at den går rundt hele huset vårt. Da vil vi både ha sol på morgenen, ettermiddagen og kvelden. Jeg tror ikke det er noe vi får gjort i år, men det blir helt klart noe vi skal få til neste år. Jeg vil også få lagt ut strøm hit slik at vi kan lade mobiler og pc, samt at vi kan installere varmelamper. 

Vi skal også få laget en hekk slik at vi får skilt oss litt fra naboen, for akkurat nå så “deler” vi hage. Jeg har også lyst til å plante masse i hagen vår sånn at vi får det skikkelig fint og koselig her. Jeg vet at forskjellene kommer til å bli stor, så jeg gleder meg veldig til å ta dere med på denne reisen. 

Jeg nevnte det også da Morten og jeg hadde “house tour”, men for dere som ikke har sett den så var vi så heldige å få møbler fra Jysk da vi flyttet til Trondheim. Når plattingen vår ikke er så fin fra før så gjorde det seg virkelig med noen freshe møbler ute. Jeg falt pladask for denne sittegruppen, og bestemte meg ganske fort for at det var akkurat den jeg ønsket. Som dere vet så er jeg jo veldig glad i sort og gull, så vi har jo en ganske mørk stil inne. Jeg ville derfor ha litt mer lyse farger ute, og gir ikke denne sittegruppen deg skikkelig sommerfølelse så vet ikke jeg. Du finner den HER 🖤

Spisegruppen vår har dere nok allerede sett veldig mange ganger, men jeg er såå fornøyd med den. Som jeg nevnte over her så har jeg veldig mange mørke farger inne, så jeg var fast bestemt på at vi måtte ha en lysere spisestue. Jeg vil ikke at alt i hjemmet mitt skal være “dystert”, og dere vet hvor lenge jeg har snakket om at jeg ønsker meg en spisegruppe med sofa. Jeg synes det er SÅ fint, og for å ikke snakke om hvor deilig det er å endelig kunne invitere gjester over på middag. Da vi bodde i Oslo måtte vi alltid sitte i sofaen på grunn av plassmangel, så det er deilig å endelig ha spisestuen jeg har ønsket meg så lenge 🖤 PS: Jeg vet at jeg må kjøpe nye blomster, men unnskyldningen min er at jeg har vært bortreist i nesten to uker 😀

2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK HAR VI INNREDET UTE OG INNE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *