MOBILBILDER FRA DEN SISTE TIDEN

Categories Blogg

Dette er seriøst standar meg hehe. Jeg må alltid knyte skoene mine sånn 2-3 ganger i løpet av en kveld 🙁

Fine jenter på festival <3 

Hva er vel festival uten mat??? 

Dette var vel tidenes blinkskudd av oss alle sammen haha. Jeg tror ikke dere forstår hvor mange stygge bilder jeg har av meg selv på telefonen min som aldri ser dagens lys. 

Tønsberg <3 <3 

Se på denne nydelige lille skapningen ååh <3 

Litt underboob, litt meg og litt Celine haha. Som dere kanskje så på Snapchat og Instagram så var Morten, Zelia, Kenneth og jeg på noe de kaller for en STRAND her i Trondheim haha. Jeg vet ikke med dere, men vi har bedre strender enn dette til og med i Tromsø. Kjører du ca 20 minutter utenfor Tromsø så har de faktisk en skikkelig idyllisk sandstrand som jeg dessverre ikke husker navnet på. Jeg regner med at det bare er å google så finner dere ut, om noen ønsker en liten “syden feeling” i nord.

2 kommentarer

2 thoughts on “MOBILBILDER FRA DEN SISTE TIDEN

  1. Jeg er selv østlending og bodd i Trondheim i en del år nå og husker godt første gang jeg skulle på «stranda» her haha. Trodde de tulla der vi stod langs Ladestien.

  2. vi har faktisk fine strender her i Trondheim 🙂 men det der vil æ ikke kall for ei fin strand, kor dokk va hænn?😅😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *