SLIK SER HÅRET MITT UT NÅ

Categories Blogg

Se hvor mye håret mitt har vokst de siste månedene? 🥺 Det gjør meg seriøst så lykkelig å se at jeg endelig begynner å få lengde på det igjen.  Jeg er helt sikker på at jeg kan slutte med extensions om et lite år, og det gleder jeg meg så mye til. Målet er jo å en dag få tilbake det håret jeg hadde før jeg begynte å bleke det, for shit så langt det var. Tenk at jeg en gang i tiden hadde like lang hestehale som Ariana Grande? Hadde jeg bare visst at jeg skulle digge henne så mye så hadde jeg spart håret og aldri bleket det, hehe NEIDA.

SEE på denne hestehalen da??? Tenk at dette var 100% mitt hår for 4 år siden, det er nesten uvirkelig å tenke på.

5 kommentarer

5 thoughts on “SLIK SER HÅRET MITT UT NÅ

  1. Vil anbefale deg å slutte å bruke det no, det som bli å skje e jo at håre bli tynnar av å bruke ext og uansett ka frisøra sei så møsta man en del ekstra hår av å ta dæm ut å inn, har hadd samme tanke og prøvd ut det dær. Det funke jo såklart på lengda, men man vil jo ikkje ha bære nån lange hårstrå og inga fylde på håre😅

  2. Nice 🙂

    Det fins nåkka man kan kjøpe før og få håre te og våkse sykt fort 🙂 æ har gått på det, ca 20 cm på en mnd 🙂

    Kan sende link på epost når æ kjæm over det, før æ huske ikje ka sia heite igjæn 🙂

    Æ bruke det og det funke heilt syyykt ! Håre bli ikje slitt av det, men tykt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *