DE TINGENE JEG ALDRI SKAL TA FORGITT IGJEN

Categories Blogg

I går da jeg kjørte til trening begynte jeg å reflektere over alt som har skjedd dette året, og hvor mye man faktisk har tatt forgitt i hverdagen vi en gang kjente til. Dere som har fulgt meg en stund nå vet nok at jeg alltid har gjort alt for å flykte fra hverdagen. “Det er kjedelig” og “jeg trenger noe annet, noe nytt”. Jeg er veldig rastløs av meg, og kjeder meg fort når jeg gjør det samme hver eneste dag. Jeg har alltid elsket rastløsheten min, og den har gitt meg så mange morsomme opplevelser jeg aldri kunne vært foruten. Situasjonen vi befinner oss i nå har likevel fått meg til å innse hvor fantastisk hverdagen faktisk er, og det er så mye jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal ta forgitt igjen.

❤️ Alle de morsomme kveldene ute på byen: Det er selvfølgelig morsomt å være ute sammen med venninner nå også, men hvem savner ikke en skikkelig kveld ute på byen der man ikke må tenke på noe som helst? Du kan snakke med hvem du vil, du kan flørte, danse and you name it. Det morsomme er at jeg alltid har hatet stappfulle dansegulv, men med engang det er lov igjen så kan jeg love dere at jeg kommer til å være en av de som er mest ivrig på dansegulvet.

❤️ Slippe å måtte tenke på avstand og smittevern: Hvor deilig skal det ikke være å kunne dra på matbutikken, fest, trening, kino eller hvor enn du måtte befinne deg UTEN å tenke på antibac, 1 meter eller generelt stress rundt smitte?

❤️ Nyheter som ikke omhandler Corona: Jeg har nesten sluttet å oppdatere meg på nyheter da jeg er så ekstremt lei av å lese om corona. Jeg kjenner at det har begynt å påvirke humøret mitt, og da er det viktig å ta litt avstand også. Jeg kan ikke tenke meg hvor deilig det skal være å kunne sjekke nyheter igjen uten at det står “100 nye smittet” eller “nye retningslinjer”. Jeg gleder meg.

❤️ REISE!!!!!!!!: Dette punktet kom vel kanskje ikke som et sjokk for dere? Jeg tror vi er mange som drømmer oss bort til vi endelig kan reise som normalt igjen, og alt vil være som det en gang var. Jeg vet i alle fall at jeg kommer til å gråte den dagen jeg står på Gardemoen og er klar for nye opplevelser i et nytt land 🥺

❤️ Kunne være rundt besteforeldrene mine igjen: Jeg har jo møtt besteforeldrene mine etter at jeg kom til Tromsø, men alt har jo skjedd på avstand. Jeg gleder meg derfor til å kunne være rundt de uten å måtte bekymre meg for noe som helst.

❤️ Klemme og håndhilse: Det som er litt morsomt er at jeg en gang virkelig hatet å klemme andre, men av en eller annen merkelig grunn så snudde det seg helt. Nå elsker jeg å klemme, og jeg gleder meg så mye til å bare kunne klemme hvem jeg vil igjen. Jeg gleder meg til å kunne håndhilse på nye mennesker igjen, og bare gjøre de tingene vi vanligvis gjør.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *