SLIK STYLET VI LEILIGHETEN TIL VISNING

Categories Blogg

Reklame | Desenio

Er det en ting jeg ikke hadde sett for meg så var det hvor mye man faktisk må forberede til en visning. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger Morten og jeg har vasket leiligheten vår den siste tiden, så jeg kjenner at jeg er veldig glad for at vi endelig er ferdig med det. Jeg tenkte uansett at det kunne være litt morsomt å vise dere hvordan vi stylet leiligheten til visning. PS; Du finner rabattkode nederst i innlegget ❤️

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL DESENIO SIN HJEMMESIDE 

Jeg ville freshe opp leiligheten med litt nye bilder, og jeg valgte selvfølgelig ingen andre nettsider en Desenio som jeg har snakket om så mange ganger tidligere. De har et så godt utvalg på både posters og rammer, og jeg finner ALLTID noe jeg liker. Det jeg også elsker er at du kan sette sammen bilder, rammer og postere på Desenio sin “eksempel-byggevegg”. Jeg brukte den mye før jeg bestemte meg for hvilke postere jeg skulle bestille. Det er så utrolig greit å se hva som passer sammen og ikke. Du finner byggeveggen HER

Jeg er også så heldig at jeg får dele rabattkode med dere; Koden “sofie30” gir 30% rabatt på posters hos Desenio mellom 5-7 mai.” (Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters/ Personlige posters) ❤️

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL DESENIO SIN HJEMMESIDE 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *