NY UKE, NY MATHANDEL

Categories Blogg

 ¨

Det aller beste med en ny uke? Mathandel. Jeg elsker å fylle opp kjøleskapet med masse god mat, og det gir meg mer motivasjon til å lage middag når jeg har mer å velge i. Som dere kanskje har forstått så er ikke akkurat jeg den om elsker å lage mat, så alt som kan gi litt ekstra motivasjon er hyggelig. Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få tak i produktene fra Quorn? Jeg har alltid handlet vegetarmat på Coop Obs, men den siste tiden synes jeg de har fått skikkelig dårlig utvalg. Det er mye de har sluttet å ta inn, og det virker som at de alltid er tom for varer 🙁

Denne handelen kom på rett under 1000 kroner, noe jeg synes er innafor. Vi handlet 6pk med Pepsi Max, i tillegg til at jeg kjøpte en del ferdigprodukter som ofte er veldig dyrt. Jeg har blitt så lei av bønner, så akkurat nå orker jeg ikke tanken på det engang. Morten og jeg hadde en periode der vi spiste det nesten hver eneste dag, og jeg ble så rar i magen av det. Sorry om det er too much information, men jeg har hørt at det er mange som blir det? Jeg er også en sånn person som blir veldig fort lei av mat, så nå er det ikke noe mer bønner på meg på en liten stund.

Har dere forresten noen tips til gode middagsretter? <3 

11 kommentarer

11 thoughts on “NY UKE, NY MATHANDEL

  1. gode middager som regel er enkle å lage kan være: digg vegetarpizza der du kan velge åssen digg topping du vil ha på. En annen ting som er god å lage er: torsk, eller det kan være hvilken som helst fisk. Med ris og en god saus. Også en siste ting er: restemiddag, det slår aldri feil.

  2. Steam buns!!!du kan fylle med hva du vil men jeg pleier å lage med strimla svinekjøtt som du krydrer med fivespice krydder og hoisinsaus, også har jeg gullrot og eple som jeg rasper sammen, chili majo,Peanutter og koriander på:) suuuper digg! Steam buns fra hatting får du kjøpt i frysedisken 🙂

  3. Hvis du skyller bønnene i vann med en sil til det slutter å «boble» får du ikke ekstra luft og problemer med magen : )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *