SLIK VIL JEG INNREDE LEILIGHETEN

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker RoyalDesign

Alle dere som har sett “house tour” har vel kanskje allerede fått med dere hvor mye interiør jeg har fra Royal Design? Jeg har fått en skikkelig favoritt når det kommer til interiør. De har virkelig alt samlet på et sted, og jeg har allerede plukket meg ut så mange favoritter som jeg skal bestille meg hjem nå som høsten nærmer seg. Jeg vil fortsatt gå for mørke farger og gull, men jeg kjenner at jeg må ha en liten forandring. Jeg har funnet så mye fint som jeg ville vise dere 🖤

Vase. HER / Blomsterkasse. HER / Blomsterkasse. HER

Vase. HER / Vase. HER / Såpepumpe. HER

Poster. HER / HER / HER

Poster. HER / HER / HER


Lysestake. HER / Telysholder. HER / Marmor bord. HER

 

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL ROYAL DESIGN 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *