JEG KLARTE IKKE Å VENTE MER

Categories Blogg

Reklame | Sjakkmatt Solsiden

Jeg føler meg nesten litt dum som delte at jeg ikke skulle gjøre noe med håret før mandag, også sitter jeg altså i frisørstolen bare to dager senere. Jeg hadde klart helt fint å vente med å sette på meg extensions, men jeg klarte virkelig ikke en dag til med blåfargen. Den var så fin med engang jeg fikk den, men den ble som forventet bare styggere og styggere for hver gang jeg gikk i dusjen. Jeg fikk derfor panikk i går, og spurte Benjamin om jeg kunne komme i dag istedenfor. 

Skal jeg være helt ærlig så har jeg vært veldig redd for å se hvordan hårfarge jeg hadde under blåfargen ettersom at så mange har skremt meg med at jeg kom til å få grønt hår. Benjamin forsikret meg før vi gjorde det at det ikke kom til å skje, men jeg ble likevel usikker over alle “frisørene” som la igjen kommentarer på bloggen. Noen var jo helt sikkert frisører, men det er bare så typisk at enkelte utgir seg for å være en fagperson for å understreke poenget sitt haha. 

Sånn her så i alle fall fargen min ut etter at vi hadde renset håret mitt med “Joico Color Intensity”. Det ble med andre ord ikke grønt som veldig mange påsto. Som jeg skrev i det forrige innlegget mitt så brukte vi bare en sjampo og ikke en farge. Vi gikk også for baby blue, og ikke helt blått hår. Hadde vi farget håret mitt blått så ville det nok vært noe helt annet, men dette var altså bare en sjampo. 

Som dere også ser så har jeg satt i extensions igjen, og jeg bruker nå hår fra Peaks Hair. Det jeg elsker med mine nye extensions er at festet er mørkt slik at de ikke blir like synlige når jeg har håret opp. Tidligere har jo festene vært i samme farget som håret, noe som har gjort de veldig synlig med tanke på at bunnen min har vært mørk. Dere finner hjemmesiden til Peaks HER 🖤

Jeg er som alltid veldig fornøyd med håret mitt, og er du på utkikk en god frisør i Trondheim så vet du hvor du skal gå. Benjamin er også kjempeflink med blondt hår, noe som er et stort pluss for meg. Han jobber på Sjakkmatt som ligger sentralt på Solsiden. Du kan booke time ved å ringe: 469 52 100

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG KLARTE IKKE Å VENTE MER

  1. Du kler utrolig godt blondt hår 😍 Men løshåret ditt er varmere enn ditt ekte, så extensionet synes🙊

  2. Du kler utrolig godt blondt hår 😍 Men løshåret ditt er varmere enn ditt ekte hår, så extensionset synes🙊 er det meningen?

  3. Jeg som ikke er frisør kan tilogmed se at det er lyset som gjør forskjell på bunnfargen og lengdene! Vedlig fint og kledelig😍

  4. Er ingen frisør men ser godt at det er lyset som gjør forskjellen på bunnen og lengdene! Veldig fint og kledelig😍

  5. Haater at du også har blitt så unaturlig. Fulgte deg nettopp av den motsatte grunnen:( ugjenkjennelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *