SNEAK PEEK PÅ JULEGAVENE

Categories Blogg

 I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å spise godteri, sovet og sovet. Jeg vet ikke hva det er, men jeg er helt utslitt. Det kjennes ut som at jeg var ute på byen i går og er fyllesyk x100. Jeg har derfor vært en zombie helt frem til nå, haha. Jeg vet ikke med dere, men i vår familie er det en tradisjon med å alltid være sent ute. Vi planlegger alltid å spise klokken 17.00, men jeg kan faktisk ikke huske sist det skjedde. Jeg tror vi satt å pakket opp gaver frem til klokken 23.00 og da blir bestemor Sofie veldig sliten. Jeg hadde uansett en veldig hyggelig jul sammen med verdens beste familie ♥ Både Morten og jeg skal ha en “julegave haul” så dere vil få se alle gavene våre de neste dagene, men nå blir det en liten sneak peek 😀 

Her ser dere noe av det jeg ga mamma i julegave. Jeg har også en tradisjon med å gi henne en reise i julegave, men dette året fikk hun velge mellom to steder. Jeg lover at jeg skal røpe mer når vi har bestemt oss for når og hvor vi reiser. Alt jeg kan si er at mamma har snakket om den ene plassen siden jeg var liten, så det er utrolig moro å endelig kunne gi hun muligheten.

Se hva jeg fikk i julegavene  av foreldrene til Morten ♥


Her er en liten blanding av det jeg fikk fra Morten og Martine Lunde. Det skal sies at jeg fikk vitaminbjørnene og godteriet fra Morten, haha. Han synes at jeg tar for lite vitaminer, så han pleier alltid å kjøpe bjørner til meg. Jeg viser dere resten om noen dager ♥

1 kommentar

1 thought on “SNEAK PEEK PÅ JULEGAVENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *