SIST GANG JEG…

Categories Blogg

♥ Sist gang jeg gråt.

Oktober, november og litt desember har vært noen tårefylte måneder for min del. Akkurat når jeg gråt sist kan jeg dessverre ikke huske.

♥ Sa at jeg elsket noen. 

Det var nok i går da jeg sa natta til Morten. Vi har faktisk en “regel” om at det ikke bare er lov til å si “love you”, men at man også må si “elsker deg”, haha.

♥ Sist gang jeg lo. 

Og jeg lo, og jeg lo og jeg lo. Hehe neida. Nå som jeg er gjenforent med Celine så ler jeg nesten hele tiden, hun er jo så morsom. Om du ønsker å se noen morsomme snaps vil jeg anbefale deg å adde; Sofieeec på Snapchat.

♥ Opptur

Det må nok være å reise hjem til Tromsø i julen, og ikke minst da jeg endelig fikk møte Celine igjen ♥♥♥

♥ Nedtur

Det er helt klart den tøffe perioden jeg har hatt, som begynte allerede i september. Det begynner heldigvis å endelig føles som at ting er på bedringens vei.

♥ Sist gang jeg ble starstrucked. 

Hmmm…. jeg kan faktisk ikke huske. Jeg har enda ikke møtt noen som jeg synes er “kul” i LA, men jeg vet at jeg for eksempel vil dø av glede om jeg møter Scott, Ariana eller Justin. Når jeg tenker meg om så ble jeg faktisk ganske starstrucked når jeg så Kim K, så det må vel være sist gang.

♥ Sist gang jeg synes noe var ekkelt. 

Det var i går da Morten sendte meg bilde av middagen sin. En eller annen lefse som er fylt med PRIM?!?!?!?!?


Hahahah fysj så ekkelt.

♥ Ble sjekket opp. 

Da Morten og jeg var på vei til flytoget, så var det en i RULLETRAPPA på Oslo City som prøvde å sjekke meg opp, haha.

 Mitt siste googlesøk?

“Ariana Grande”, veldig spennende.

♥ Siste låten jeg hørte på. 

Sval – Lys våken

♥ Siste reise jeg var på. 

London sammen med Morten.

♥ Siste meldingen jeg har mottatt. 

Det var fra mamma som bekreftet at hun skulle sjekke posten for meg.

♥ Siste meldingen jeg sendte

Det var da jeg spurte om mamma kunne sjekke posten for meg, haha.

2 kommentarer

2 thoughts on “SIST GANG JEG…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *