SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jakke HER / Bukse HER (20%) / Topp HER

Hvis du hadde fått en jente og en gutt, hva skulle du kalt de?
Hailey og Nathaniel.

Hvordan takler du avstandsforhold?
Avstanden mellom Morten og meg akkurat nå er ca 1 meter, så det er ganske tøft å kjempe seg igjennom dette. HEHE NEEEIDAAAA! Der burde jeg faktisk fått en premie for dagens tørreste humor. Fra spøk til alvor så bodde bare Morten en måned i Oslo, så vi rakk aldri helt å kjenne på det å ha avstandsforhold. Jeg kan derfor ikke gi dere et godt svar på det.

Har du flyttet til Tromsø nå?
Nei, ikke enda. Corona har satt mange av planene mine på vent, så akkurat nå orker jeg ikke å planlegge noe som helst.

Kommer du til å snakke dialekt når du bor i Tromsø? 
Ja, det gjør jeg. Jeg snakker jo alltid dialekt når jeg er der, så jeg kommer til å fortsette med det.

Hvilken mobil har du? 
Iphone 11 pro max.

Hvor mange kamera har du?
Sony A7 og Sony G7 X

Hvordan ser du på ex on the beach Sverige? 
Jeg gikk bare inn på dplay.se, også funket det. De har jo gått ut med at det skal være tilgjengelig for Norge, Danmark og Finland (tror jeg). Så hvorfor det bare funker på noen og ikke alle har jeg dessverre ingen anelse om.

Kan du lage en “what i eat in a day”? 
Njæææ, jeg tror ikke det.

Hvor er Ariana hestehalen fra?
Jeg ELSKER at du skriver “Ariana hestehalen”, haha. Den er fra Peaks Hair, og er hittil den beste hestehalen jeg har kjøpt. Kvaliteten er kjempegod, den er enkel å sette på og den ser naturlig ut.

Bor både deg og Morten i Trondheim nå?
Ja, det gjør vi.

Skulle ikke du flytte til Tønsberg?
Nei, det har jeg aldri sagt. Jeg skal flytte til Tromsø, ikke Tønsberg <3

Hvilket årskull er du?
1995.

Hvor mange har du hatt sex med?
Jeg ser jeg får ekstremt mange spørsmål om sex, og jeg forstår ikke hvorfor noen skulle finne mitt sexliv interessant? Jeg kjenner meg uansett veldig ferdig med å svare på slike spørsmål, og kommer ikke til å uttale meg om noe så privat nå. Er det noe du lurer på eller ønsker mer åpenhet rundt det, så anbefaler jeg på det sterkeste å følge Iselin Guttormsen. Hun er også utdannet sexolog, så der kan dere nok få mange gode tips og råd <3

Hvor mange kjærester har du hatt? Har du vært utro før? 
Jeg har hatt tre kjærester, og jeg har vært utro en gang da jeg var sånn 13 år gammel for å ta hevn. Takk gud for at man vokser opp, hahah.

Har du fått ny hund?
Nei, det er Zelia sin hund.

Ser du på Paradise Hotel i år? I så fall, hvem liker du best?
Ja, det gjør jeg. Akkurat nå så synes jeg at trekløveren er veldig underholdene, lager bra TV og spiller utrolig bra. Jeg må nok derfor si at de har blitt favoritter hos meg enn så lenge.

Vil du bli mamma?
Nei, så absolutt ikke.

Hvor gammel synes du man burde være for å begynne å shave leggene?
Hmmm, det vet jeg ikke. Jeg tror rett og slett det bare er noe man må bli enige med foreldrene sine om <3

Om du måtte velge om å være med på Love Island eller ex on the beach, hva hadde du valgt da?
Love Island. Jeg ville ikke vært med på ex on the beach for alt i verden. Det er ekstremt underholdene og jeg ELSKER å se på det, men jeg kunne selv aldri vært deltaker. Jeg hadde ikke taklet så mye drama og krangling, og jeg kjenner at det ikke frister særlig å være innelåst med mennesker jeg har hatt en relasjon med tidligere.

Er du med i Splay? 
Nei, det er jeg ikke.

Er du vegetarianer eller veganer?
Jeg er vegetarianer.

Hvor mange seere har du på mystory på Snap?
I skrivende stund har jeg 42.0000

Kunne du vært med på 71 grader nord? 
Neeei, jeg tror helt ærlig ikke det. Jeg har ekstremt høydeskrekk og sliter veldig om jeg for eksempel blir plassert på steder der det er alt for trangt, så jeg kunne nok ikke klatret i trange fjellvegger og grotter.

Er du og Grunde uvenner?
Nei, så absolutt ikke.

Hva tenker du om at Andrea snakker ned om deg for at du er på TikTok og deler videoer fra det?
Jeg tror nok ikke det var ment til meg personlig, men alle som bruker TikTok. Jeg tenker at Andrea en eller annen dag kommer til å gi etter å lage seg TikTok, så vi får bare vente å se til hun er der selv, hehe.

Er du på Tinder? Vet det er flere kjendiser som er i forhold som har tinder. 
Nei, jeg er ikke på tinder. Det er noen som har laget en falsk bruker av meg som befinner seg et eller annet sted i Oslo. Jeg håper derfor at dere som kommer over den orker å rapportere brukeren <3 Takk på forhånd.

12 kommentarer

12 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

    1. Neiii, så absolutt ikke😄 Regner med at spørsmålet kanskje kommer av at noen har sett sesongen vår der vi hadde noen uenigheter. Alt ordnet seg med engang vi kom hjem, og vi har vært venner siden! Ikke noe vondt å si om Grunde ☺️

  1. I dag så scrolla jeg gjennom Instagram, også kom det et bilde av deg opp. Lillesøstera mi spurte da om jeg fulgte Ariana Grande. For ho trodde at det var deg! Ahaha, tenkte du syntes dette var morsomt.

  2. jeg fikk sett de to første episodene av ex on the beach på dplay.se, men må lage bruker fra episode 3. måtte du det, eller får man sett de gratis etterhvert som de kommer ut på tv ellerno? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *