ET BILDE SOM GJØR MEG GLAD

Categories Blogg

Jeg kjente at jeg hadde behovet for å rette fokuset mot noe positivt etter innlegget jeg valgte å dele med dere her om dagen, så jeg ville dele et bilde med dere som gjør meg glad. Jeg regner med at de aller fleste av oss har bilder vi kan se tilbake på der vi bare kjenner på.. lykke? Dette er et sånt bilde for meg, for det var virkelig en fin tid i livet mitt. Det er snart et år siden det ble tatt, og vi jentene hadde det så hyggelig på ferie sammen i Los Angeles. Dette var også da jeg spilte inn til min aller første sesong med Bloggerne, og vi dro til Vegas, Universal Studios og skapte så mange morsomme minner sammen. Er det en ting jeg virkelig ser frem til, så er det å kunne reise igjen. Det er virkelig ingenting som gjør meg mer lykkelig, og jeg håper at det ikke er så alt for lenge til <3

Hva er ditt beste minne? 

1 kommentar

1 thought on “ET BILDE SOM GJØR MEG GLAD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *