TAKK

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Topp HER / Bukse HER

Først og fremst så vil jeg bare starte dette innlegget med å takke alle dere herlige mennesker som la igjen en kommentar i går. Det kan noen ganger være vanskelig å minne seg selv på at de aller fleste av oss er gode mennesker, for det er dessverre sånn at de negative kommentarene ofte tar størst plass. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle dele innlegget med dere eller ikke, da jeg prøver så langt det lar seg gjøre å ikke gi noe oppmerksomhet til mennesker som åpenbart prøver å tråkke meg ned. Likevel kjente jeg på det at jeg hadde fått litt nok, og jeg synes man så absolutt burde si ifra når det begynner å gå litt for langt. Som jeg skrev i går også så tar jeg til meg mye av kommentarene jeg leser, og når det blir mye av det samme på kort tid så går det selvfølgelig innpå meg.

Det er uansett ikke der jeg skal ha fokuset i dag, for snart skal Zelia og jeg gå en lang tur med hundene. Det er helt sykt hvor mye det hjelper å komme seg ut i disse dager, og jeg føler at det er der jeg henter all energi og motivasjon. Celine og jeg er ute å går minst to lange turer om dagen, uansett hvilket vær det er. Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg bare skulle oppholdt meg innendørs, så jeg er veldig takknemlig for at jeg har en hund som jeg må ta på tur hver eneste dag.

4 kommentarer

4 thoughts on “TAKK

  1. Jeg tenkte å skrive en kommentar i går, men glemte det helt av. Det jeg ville si er i hvert fall at det står respekt av det du skrev, for det er absolutt ikke greit å få slike ting slengt i trynet. Dessuten er ingenting av det nettrollene skriver sant, for du er utrolig flott. Jeg har hele tiden tenkt på deg som et godt forbilde fordi du tør å legge ut normale bilder av deg selv, og ikke har et så stort fokus på kropp generelt. Derfor er det så ufortjent at du blir kritisert for kroppen din, igjen og igjen, ikke minst når du ser helt smashing ut uansett. Det er bare misunnelse.

  2. Det var bra du skrev det innlegget. Det får være grenser for hva man skal tåle! Fysj! Folk må virkelig tenke seg mer om! Bra du bruker tiden effektivt! Det er hærlig å få ting gjort! 😀 God klem, fine deg! <3

  3. Du ser helt nydelig og smashing ut!😍Ikke bry deg om hva trollene skriver, de har dessverre så dårlig selvbilde at de tror de føler seg bedre ved å rakke ned på andre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *