FOR ET ÅR SIDEN

Categories Blogg

Fra fjorårets bursdagsfeiring <3

I dag satt jeg å så gjennom minner på Snapchat fra denne dagen, og det var nesten litt morsomt å se at det var festing hvert eneste år som har blitt lagret. Det hadde nok helt sikkert vært fest i dag også hadde det ikke vært for omstendighetene, men det er jo ikke akkurat den største krisen. Det er andre ting jeg savner mer enn festing for å si det sånn, men det var likevel litt trist å se tilbake på hva jeg gjorde på denne dagen i fjor. Jeg prøver uansett bare å tenke fremover, og fokusere på at vi etterhvert vil få hverdagen mer og mer tilbake. Vi må bare være tålmodige og flinke til å holde retningslinjene som blir gitt, så vil den til slutt komme tilbake. Jeg tror og håper at vi alle kanskje lærer litt av det vi går gjennom nå, og forhåpentligvis vil vi være mer forberedt i fremtiden. Jeg tror kanskje også at vi lærer oss å sette litt mer pris på de hverdagslige tingene, og kanskje at vi blir enda flinkere til å sette av tid til menneskene vi bryr oss om.

Jeg gleder meg i alle fall skikkelig til å kunne være sammen med vennene mine igjen, til å kunne gå på butikken uten å måtte tenke over å være forsiktig, til å kunne reise, dra ut å spise, feire bursdager and you name it. Dette kommer jo helt klart til å være en påske vi vil huske for alltid, og kanskje med det at vi også blir flinkere til å minne oss selv på hvor bra vi egentlig har det. Jeg skal i alle fall bruke denne tiden så fornuftig som jeg bare kan. I går redigerte jeg hele 8 videoer til YouTube til et prosjekt som jeg kommer til å dele med dere litt senere dette året. Jeg har faktisk aldri vært så effektiv før når det kommer til jobb, men det er jo for at jeg ikke har noe annet som stjeler fokuset mitt. Jeg får derfor bare utnytte den tiden jeg har nå så godt jeg bare kan. Jeg har også litt lyst til å lese en god bok eller hører på en podcast. Er det noen av dere som har noen gode tips? 

3 kommentarer

3 thoughts on “FOR ET ÅR SIDEN

  1. Mine favoritter er: Harm og Hegseth, Tusvik og Tønne, Friminutt, Skitshowet med Anna og Erika, Tvillingterapi med Vita og Wanda, The Kåss Furuseths, Puls med Anniken og Joakim, Åpen journal med Katarina og Harald og Treningspodden! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *