TAKKNEMLIG

Categories Blogg

Vet dere en ting jeg er skikkelig takknemlig over? Forholdet til Morten og meg. Jeg har aldri vært i et så trygt og stabilt forhold før, og jeg har aldri slappet av så mye som det jeg gjør rundt han. Tilliten er så sterk, og det er så utrolig godt å ha den tryggheten. Jeg føler virkelig at jeg har et forhold som kommer til å vare, og jeg har virkelig satset alt jeg har på oss to. Det er nesten litt skummelt at en annet menneske har en sånn makt over deg, at han kan knuse deg i tusen biter om han vil. Det er skummelt å gi noen så mye kontroll over deg, samtidig som at det er så fint. Kjærlighet er jo virkelig noe helt fantastisk, og vi som får oppleve det er utrolig heldige. 

Jeg gleder meg bare sånn til å starte på et helt nytt kapittel sammen med Morten, for jeg er helt sikker på at det kommer til å bli veldig bra. Bare det at noen med så lik og ikke minst sterk personlighet har fått det til å funke så bra, gir meg virkelig troen på at vi er noe som kommer til å vare. Som dere vet så tør jeg ikke å bruke ordet for alltid, for man vet aldri hva fremtiden bringer. Det eneste jeg vet er at jeg håper Morten vil være der, for jeg kan ikke se for meg noe annet ♥ Jeg elsker deg. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *