TANKER.. <3

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Playsuit HER 30% rabatt / Jakke HER

Noen tanker om alt og ingenting 💕

🌸 Dette vil nok høres sykt weird ut, men det føltes godt å tømme seg litt på story her om dagen. Det siste 1,5 året har jeg vært så ekstremt forsiktig med hva jeg har lagt ut på sosiale medier, for jeg har vært livredd for at noen skulle henge meg ut eller at det skulle storme rundt meg. Jeg vet ikke med dere, men jeg savner tiden der folk ikke var så redde for å si hva de mener. Jeg føler at det har blitt en veldig “snill pike” kultur, og at man skal være veldig forsiktig med å mene noe som ikke er politisk korrekt. Jeg forstår jo hvorfor det har blitt sånn, for det har nesten blitt sånn at man henges ut for den minste ting. Jeg har endelig kommet dit at jeg har klart å gi mer slipp på det stresset om å si eller gjøre noe feil, og det føles veldig godt. Jeg vil jo vise dere hvem jeg er på både godt og vondt, så det føltes godt å legge ut gårsdagens story 😅💕

🌸 Jeg må jo være så ærlig å si at jeg var sykt skeptisk på hvordan det kom til å være å bli boende med mamma igjen ettersom at vi ikke har bodd sammen på over 7 år, men hittil så har det gått veldig bra. Hun jobber jo 100% så jeg får heldigvis min “fritid” der jeg kan fokusere på jobb og gjøre de tingene jeg trenger for å være litt “alene”. Jeg tror det er verre for mamma som konstant har meg rundt seg, men det kommer jo til å bli bedre med engang Celine er 100% frisk igjen.

🌸 Jeg må si at jeg er overrasket over hvor bra jeg har taklet det som har skjedd denne måneden. Som dere kanskje vet så måtte vi betalte 200.000 for å kjøpe oss ut av fastrentelånet i Sparebanken 1 Nord-Norge (til tross for at de sa 23.000 til meg på mail), så vi ble sittende igjen med et restlån på over 90.000. I tillegg så ble Celine veldig syk, og jeg fikk masse utgifter og bekymringer der i tillegg. Jeg må jo være så ærlig å si at jeg fikk en liten breakdown da det ble mye negativt på en gang, men det tok bare noen timer før alt var bra igjen. Jeg har blitt mye flinkere til å håndtere negative og stressende situasjoner enn hva jeg var for bare et år siden, og det er veldig… befriende?

🌸 Jeg er så glad for at jeg valgte å investere penger i å “ansette” noen som redigerer YouTube-videoene for meg. Det er jo ingen hemmelighet at kanalen min har blitt MYE bedre enn hva den var for bare noen uker siden!? Jeg føler også at jeg har mye bedre tid til å lage bra innhold, noe som bare gir meg enda mer motivasjon. Det føles bare veldig veldig bra.

🌸 Selv om jeg begynner å bli litt rastløs av noen veldig rolige helger etter hverandre, så er det utrolig deilig å endelig føle at jeg ikke har dårlig tid. Jeg har fått treningsgleden tilbake, det er gøy å logge seg inn på bloggen og det eneste jeg vil er egentlig bare å jobbe. Det er verdt å ha noen rolige helger for denne følelsen, noe som også får meg til sette enda mer pris på de gangene jeg er sammen med venner ❤️

🌸 Jobbmessig går det bare bedre og bedre, og det gjør meg virkelig så lykkelig 🥺 Jeg har fått en mulighet jeg har drømt om så lenge, jeg ELSKER jobben min, jeg får kule samarbeid og jeg er helt sikker på at dette året kommer til å være det beste hittil. Takk til alle dere som følger, støtter og heier. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere 💕

2 kommentarer

2 thoughts on “TANKER.. <3

  1. Åh! Jeg blir så glad av å lese dette, Sofie! Sååå mye bra her! Elsker at du tørr å være deg selv mer! For ja, som du sier, man kan bli slaktet så fort man ikke er politisk korrekt! Men det er gørr kjedelig å konstant være politisk korrekt!!! Så jeg heier STORT på at du viser deg som du er! For du er FAB uansett, p.g.a verdiene dine!!! De betyr mest in the end! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *