NEW IN FRA NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

New in 💕

Nå har jeg akkurat bestilt meg noen klær fra Nelly som jeg virkelig gleder meg til å få. Jeg innså plutselig at jeg hadde veldig lite bukser, og måtte bestille meg noen nye. Jeg har sikkert hundre joggebukser, men det er jo ikke akkurat det jeg tar på meg når jeg skal pynte meg eller dra ut på byen. Jeg har også fått skikkelig dilla på denim bukser den siste tiden, og jeg har for første gang på lenge bestilt meg slengbukse!? Jeg kan ikke huske sist jeg brukte det, men det er noen jeg synes er veldig fin. Jeg gleder meg i alle fall som et lite barn til å få pakken  min, for høsten er helt klart min favoritt årstid når det kommer til klær og outfits. Det er så mye fint man kan kle på seg, og jeg gleder meg til å ta masse fine bilder fremover 😍

Teddy jakke HER 

Bukse HER

Bukse HER

Topper HER

Pysj HER

Solbriller HER

Solbriller HER

Bukse HER

Bukse HER 

Bukse HER

Blazer HER

Bukse HER 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *