TANKER AKKURAT NÅ

Categories Blogg

☁️ Er det ikke litt rart å tenke på hvordan noen kan mislike deg så sterkt at de virkelig ønsker deg vondt uten å i det hele tatt kjenne eller ha møtt deg? Jeg har hatt noen ubehagelige opplevelser de tre siste årene, men det er en som skiller seg veldig ut. Vedkommende hadde blant annet klart å få tak i finn-annonsen vår til tross for at den var deaktivert etter kjøpet, og bestemte seg for å dele den på Jodel. Der han/hun blant annet var sur for at jeg hadde “tvunget Morten til å flytte til Trondheim for en gullkran på kjøkkenet”. Han/hun mente også vi hadde løyet om at vi hadde kjøpt med garasje for at det ikke sto i finn-annonsen. Senere dette året så la den igjen en veldig lang og detaljert kommentar på bloggen om hjemmet mitt. Blant annet hvilket gulv vi hadde, hvor mange vinduer vi hadde i stua, hvilken firma vi hadde kjøpt eiendommen vår av +++. Mye av dette er informasjon som ligger offentlig, men hvor mye har man faktisk søkt for å finne dette? Denne personen har i tillegg holdt på siden 2017 med å legge igjen lange og detaljerte kommentarer på bloggen min, og da er det selvfølgelig ekstra ubehagelig når den klarer å finne så mange detaljer + adressen til hjemmet mitt.

☁️ For første gang på lenge så ønsker jeg at tiden skal gå skikkelig sakte. Jeg har det så bra akkurat nå, og er virkelig ikke klar for at det skal være over. Jeg vet jo selv at jeg har mye fint og spennende i vente, men akkurat nå så er jeg bare så fornøyd med hvordan jeg har det. Jeg har verdens fineste leilighet, jeg bor i et fantastisk nabolag og jeg har det bare så bra. Det er lenge siden jeg har vært så lykkelig som det er jeg akkurat nå, og jeg vil bare ikke at det skal ta slutt.

☁️ Det stresser meg skikkelig at Celine begynner å bli gammel 🙁 Jeg er bare så ekstremt redd for å miste henne, og har begynt å stresse skikkelig over at det skal skje henne noe. Jeg kan våkne midt på natten i panikk over at hun ikke har det bra eller er syk, og jeg kjenner at det begynner å bli litt slitsomt. Det verste er at det er så unødvendig av meg, for hun er jo helt frisk. Det er ingenting som er galt med henne, og hun er jo bare verdens fineste lille hund.

☁️ Jeg vet jeg har tullet mye med at jeg stresser over at jeg begynner å bli “gammel”, men shit så deilig det faktisk er å bli eldre. Jeg føler bare at jeg blir mer og mer selvsikker, tøff og reflektert for hvert år som går. Når jeg ser tilbake på bare de tre årene dere har kjent meg så har jeg vokst utrolig mye. Jeg liker bare mer og mer den personen jeg utvikler meg til å være, og kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til å være 20-21.

☁️ De siste årene har jeg vært veldig lukket for å bli kjent med nye mennesker, uten at jeg helt har forstått hvorfor. Jeg er egentlig veldig utadvendt, og har aldri hatt problemer med å bli kjent med andre. Jeg tror nok at det har handlet litt om at jeg har dårlig samvittighet for at jeg allerede føler at tiden ikke strekker til når det kommer til venner og familie, og at jeg derfor har “bestemt” meg for å ikke være så alt for åpen når det kommer til å møte andre? Det er jo absolutt ikke sånn jeg vil ha det, og føler endelig at jeg har begynt å komme litt tilbake til den “gamle Sofie”, og jeg har allerede møtt så mange fine mennesker <3

13 kommentarer

13 thoughts on “TANKER AKKURAT NÅ

  1. Åh, hærregud så ekkelt med den type stalking da! Personen burde heller unfollowed deg, da det virkelig har gått til hodet på et meget usunt nivå! Hjelpes! Jeg digger at du har det så bra, skjønne deg! <3 Så sant at det er utrolig deilig å bli eldre! Man føler seg bedre og tryggere i seg selv for hvert år som går! Elsk på det! Stor klem! <3

  2. Hei Sofie. Dette høres kanskje litt rart siden du sier du er redd for å miste hunden din. Skaff deg en hund til. Når man har en hund og når den dagen kommer og den blir borte. Så blir det så stille og tomt rundt deg. Når du har en til så hjelper den deg faktisk med å takle det. Trist kommer du til å være men da kommer ikke den stillheten. Og så har du fortsatt de vanene med å gå tur osv.

    1. Tro meg, det hjelper ikke å skaffe en hund til. Den kan uansett ikke erstatte det båndet man har til den som blir borte… Nyt heller den tiden Celine har igjen så ser du hvordan livet er den dagen hun er borte, kanskje er du i en situasjon der du ikke vil/kan ha hund da…

  3. Forsto ikke helt hvordan det er ekkelt at noen har beskrevet leiligheten din ut ifra et prospekt levert av et meglerfirma. Det må vel omtrent to minutter med søking på Google for å finne den informasjonen. Men det er jo utrolig teit å bruke tid på å skrive det til deg, høres ut som en sjalu og litt umoden person bare

    1. Var veldig mye mer detaljer i den kommentaren enn hva jeg skrev over her! Synes også det er utrolig spesielt å bry seg så mye om noen andre sin leilighet at vedkommende oppsøker så mye informasjon

  4. Er buksen og genseren på de joggeklærne dine fra Nelly samme farge?😘 Kanskje dumt spørsmål, men jeg er litt redd for å bestille siden fargen på genseren heter “Light Beige”, og fargen på buksen heter bare “Beige”💕😅 Sorry for dumt spørsmål som ikke har noe med innlegget å gjøre men jeg bare lurer❤️ Love you🥰🥰🥰

  5. Hei 😊
    Kos deg med tiden sammen med Celine, den rasen er mye tøffere en Mangen tror. Jeg har selv en chihuahua som nå snart blir 14 år gammel og hun er sprek og frisk som bare det😍. Hver dag er spesiell da vi aldri vet hvor lenge vi har dem i livet vårt🐶

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *