BRUDD, VENNSKAP & SKOLE – jeg svarer på spørsmålene deres

Categories Blogg

Hva er det du savner mest med å ha kjæreste?
At man “alltid” har noen der, og at man sjeldent føler seg alene. Det er samtidig de følelsene man må jobbe med, og minne seg selv på at man ikke er alene.

Beskriv hvordan drømmemannen ser ut?
Jeg er heeelt betatt av han som er hovedrollen i 365 days, han er noe av det peneste jeg har sett noen sinne.

Har du kommet inn på skole i Los Angeles?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har ikke bestemt meg enda for hva jeg skal gjøre, og vil egentlig bare ta det litt som det kommer.

Kunne du giftet deg med en amerikaner kun for greencard?
Nei, det kunne jeg ikke. Er det sånn at jeg møter noen når jeg er der og faktisk forelsker meg så hadde jeg ikke vært vanskelig å be når det kommer til flytting, men jeg hadde aldri bare blitt sammen med noen får oppholdstillatelse. Den hadde vært litt for drøy 😂

Beskriv drømmedaten din?
Det hadde nok vært å blitt overrasket med en tur til et annet land. Se for deg at du har fått beskjed om å møtes for middag, også blir du tatt med til typ Italia eller noe. Der vedkommende allerede har ordnet med middag og tente lys på en takterasse. Jeg elsker jo å reise, så jeg tror nok alt som innebærer reising hadde vært en drømmedate for meg, haha.

Har du noen gang fått tilbud om gratis operasjon mot blogginnlegg eller reklame for klinikken?
Jeg har mistet tellingen på hvor mange mail og Instagram DM jeg har fått fra diverse klinikker i Tyrkia. De prøver å trekke til seg influencere med å tilby luksushotell, valgfri gratis operasjon og fly mot reklame på våre kanaler for klinikken. Hvor sykt er egentlig ikke det?

Har du tatt noen operasjoner du ikke har fortalt om?
Nei, det har jeg ikke.

Har det skjedd noe i Los Angeles som du aldri kunne forfalt om offentlig?
Det skjer alltid mye når man er et par uker i LA, og det er mye jeg aldri har snakket høyt om. Ikke for at det er noe alvorlig eller superhemmelig, men rett og slett for at jeg ikke føler behovet for det.

Siste personen du snakket med på telefon?
Julie Daae

Hvorfor skal du bare bo i leiligheten i 3 måneder?
For jeg har planer om å reise til Los Angeles, og ønsker ikke å binde meg opp til noe langsiktig i tilfelle vi kan reise igjen etterhvert <3

Har du noen gang redigert deg tynnere?
Jeg og en venninne redigerte oss tynnere på et bilde vi tok sammen for veldig mange år siden. Jeg tror vi var rundt 16 år gammel om jeg ikke husker feil. Utenom det så har jeg ikke gjort det, og føler heller ikke behovet for å gjøre det. Det er jo utrolig lett å se når et bilde er redigert, og jeg synes helt ærlig det er så trist at det er så mange fine jenter og gutter der ute som ikke føler seg bra nok.

Om du skal svare helt ærlig, hvor hardt går hatkommentarer innpå deg?
Jeg har på en aller annen måte lært meg å distansere meg fra stygge kommentarer, men er det noe som virkelig kan være sårende å lese så er det kommentarer om kroppen og utseendet mitt. Jeg har grått mye av enkelte kommentarer, og jeg burde vel kanskje ikke være så ærlig for da er det vel flere som finner sin inngangsbillett til å være slem.

Hva er ditt neste store mål når det kommer til jobb?
Det er en ting jeg har vært skikkelig usikker på om jeg skal gjøre da det har vært viktig for meg å føle meg klar. Jeg har vært mye frem og tilbake, men jeg tror kanskje at denne sommeren kan være starten på noe veldig spennende, skummelt og ikke minst kult.

Hva liker du best med deg selv?
At jeg har en skikkelig ståpåvilje, og at jeg ikke gir meg når jeg møter motstand. Har jeg satt meg et mål så er det uaktuelt å ikke fullføre det uansett hvor mye jobb som kreves av meg. Jeg er også veldig positiv, og liker å finne løsninger fremfor problemer. Jeg er den irriterende vennen som har en løsning til absolutt alt, hehe.

Når synes du det er innafor å få seg ny kjæreste etter et brudd?
Det må være opp til hver enkelt tenker jeg. Noen venter i årevis, mens andre hopper fra det ene til det andre forholdet. Jeg er vel egentlig sistnevnte, men denne gangen skal jeg ikke stresse med noe som helst. Jeg vet at ingen har troen på at jeg kommer til å være singel lenge, så jeg gleder meg til å vise andre hvor bestemt jeg er på at jeg skal klare meg helt fint alene.

Kunne du blitt venn med noen som har vært med eksen din? Feks en one night stand eller en ny kjæreste?
Jeg tror det hadde vært litt rart å skulle bli bestevenn med nye kjæresten til eksen, men jeg har ikke noe i mot å ha god stemning sånn at det er hyggelig når alle møtes <3

Er du redd for at Morten skal få høre rykter om deg og andre gutter?
Nei, det er jeg ikke. Morten og jeg har en veldig åpen dialog, og det er ingen av oss som har problemer med å være ærlige om det er noe.

Stemmer det at du og Martine Lunde har mistet kontakt den siste tiden?
Hææ nei, det stemmer absolutt ikke? Vi er fortsatt like gode venner som det vi alltid har vært <3

Hva tenker du om alle bruddene som har vært den siste tiden?
Jeg føler ikke at det har vært noe mer enn vanlig? Det er jo selvfølgelig trist når man ikke får det til å fungere, men sånn er jo dessverre livet også noen ganger.. <3

13 kommentarer

13 thoughts on “BRUDD, VENNSKAP & SKOLE – jeg svarer på spørsmålene deres

  1. Men hva synes du om at 365 days romantiserer Stockholmsyndrom, voldtekt og kidnapping? Og hva synes du om at han som spiller hovedrollen har sagt rasistiske og islamofobiske ting?

    1. Neimen i alle dager. Han spiller jo en rolle i en film, og det er nok ikke sånn han er på privaten. Er jo snakk om hvordan han ser ut, og jeg synes han er ekstremt kjekk og veldig “min type” utseendemessig 🙂 Når det kommer til de andre tingene her så har jeg ikke hørt noe om det, og stemmer det så tar jeg selvfølgelig helt avstand fra det. Min beskrivelse gikk ikke på noe mer enn utseendet hans.

    2. Har har virkelig det? Trodde eks konen hans var fra et muslimsk land? Og han har lagt ut endel bilder og videoer som viser at han støtter de i syria osv. Vil ikke gå i dybden, men ja.. han er ikke rasist!

      Og for det andre, hvorfor skal folk være så hårsåre!? Han er skuespiller, han kunne ha spilt en voldtektsmann også! Men han blir ikke stygg pga en rolle han spiller!

  2. Hvis du ikke får modelloppdrag slengt etter deg skjønner jeg ingenting, du ser rett og slett helt perfekt ut <3

  3. Altså har du fått med deg hva som skjer i USA? Er jo seriøst helt krise i hele landet og du vil dra til LA fremdeles å leve i en boble om 3 mnder viss det er mulig å reise igjen?….Se litt på nyhetene jentami🙂 Blir helt sjokkert av hvor naive og lite dere influencere tenker over bortsett i fra bra en bra Instagram feed.😩

  4. Hahaha omg har noen kommenter negativt om din kropp??? Den er jo helt amazinggg
    Hva folk gidder å bruke tiden sin på altså😂

  5. Uff, jaaa!!! Michele Marrone er kjekk, «litt» besatt jeg også! Har likt alle bildene hans på insta!! Hahaha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *