TANKER – Hvorfor er det innafor?

Categories Blogg

☁️Den siste tiden har jeg begynt å høre mye på Podcaster og motivasjonstaler (om jeg kan kalle det for det?), og det er utrolig fascinerende å merke hvor mye det har endret tankegangen min. Jeg har følt meg litt nedenfor den siste tiden, har hatt null motivasjon, begynte å mislike jobben min og generelt bare hatt en ganske kjip tankegang. Jeg skjønte derfor at jeg måtte endre litt retning, og begynte å oppsøke ting jeg trodde kunne være motiverende og ikke minst inspirerende. Jeg kjenner nå at jeg er veldig glad for det, for jeg føler at det negative har forsvunnet helt. Jeg har masse energi, våkner opp tidlig, gleder meg til å jobbe og har endelig fått litt motivasjon igjen. Jeg har jo ALDRI vært en person som har hørt noe særlig på podcaster, så det er moro at jeg har blitt så avhengig.

☁️Etter å ha vært i forhold så lenge jeg kan huske så må jeg jo ærlig innrømme at den nye tilværelsen er ganske annerledes. Jeg ble blant annet spurt om jeg ønsket å ta en middag med en her om dagen, og det var veldig merkelig å kunne bli invitert på en date?! Jeg er som sagt ikke klar for det enda, men det var likevel så rart å få det spørsmålet. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg hadde turt å dra ut å spise med noen jeg ikke kjenner, så jeg kommer nok mest sannsynlig til å bare være meg og femten hunder om noen år 😂

☁️Jeg har blitt skremmende avhengig av reality, og ligger seriøst våken til 00.00 for å se “ex on the beach” når det slippes. TV har blitt min beste venn i disse tider, og selv om jeg alltid har likt godt å se på det, så er jeg vel litt vel engasjert for øyeblikket. Jeg lurer på hvor høye tall enkelte TV-programmer har hatt i disse tider, for det er nok mange flere som har sett på TV nå enn hva som kanskje er “normalt”.

☁️Jeg synes det er morsomt å se hvor mye topplisten på blogg.no endrer seg, og ikke minst at det har kommet noen nye fjes. Når jeg ser nedover topplisten så er det enkelt å se at det er mer de “eldre” som leser blogg nå om dagen. Det har kommet en del mamma og noen pappabloggere, og det er ingen hemmelighet at det skaper mye engasjement. Da jeg var ungdom var blogg liksom det store, men nå er det TikTok og YouTube. Jeg føler også at jeg har mer eldre lesere her enn yngre, men det kan godt være at jeg tar feil?

☁️Jeg er vandt til å få endel rare spørsmål, og det er mange ting jeg ikke forstår helt hvordan kan interessere andre. Den siste tiden har jeg blitt BOMBANDERT med spørsmål på ALLE plattformer om Morten og jeg sover sammen? Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor folk bryr seg om hvordan vi sover? Jeg har allerede fortalt at Morten og jeg har en fin tone og at vi er gode venner. Jeg har også fortalt at vi for øyeblikket bor sammen, men mer enn det er virkelig ikke noe dere trenger å vite. Jeg kommer ikke til å svare mer på spørsmål enn de tingene vi allerede har delt, så jeg håper at dere kan respektere det <3

☁️Jeg bare lurer på en ting, for er det virkelig greit å vise underlivet til andre på TV? Og hvorfor er det sånn at de alltid sensurer på jentene, men ikke guttene? Jeg vet med meg selv at jeg hadde blitt veldig ukomfortabel om produksjonen til Paradise Hotel hadde bestemt seg for å vise et klipp der man ser underlivet mitt? Jeg ser de har gjort det en del i år på guttene, og jeg ser egentlig ikke hvorfor det er mer innafor enn å vise jenter sitt? Jeg så også på ex on the beach her om dagen, og ble helt satt ut av et klipp de hadde valgt å ta med, som i mine øyner var ALT for intimt til at hele Norge hadde noe med det å gjøre. Det tar de seriøst to sekunder å sensurere, så jeg forstår ikke helt den nye greia med at absolutt alt skal vises?

10 kommentarer

10 thoughts on “TANKER – Hvorfor er det innafor?

  1. Hvor gamle har de yngste personene vært som har sett på din blogg, og hvor gamle har de eldste hvert? ❤️❤️

  2. Hvor gammel er den yngste personen som leser bloggen din, og hvor gammel var den eldste? ❤️❤️❤️❤️

  3. Det er så hærlig når man finner noe man får inspirasjon, energi og glede av! 😀 Jeg syns også det er interessant å høre på podcaster. Hvordan andre tenker og praktiserer livet liksom… Ja, det har blitt litt mindre sensurering på Ex og Paradise altså! Huff 😉 De gjorde en glipp på Ex nå nylig som de beklaget… Wopsi! Har sett en god del har spurt, og jeg kan ikke forstå hvorfor det er SÅ interessant å vite hvordan dere sover!!! Altså, what?! Det har INGEN noe med!!! Klem til deg fine! <3

  4. Hei Sofie. Jeg føler det litt som deg angående lite motivasjon og negativ tankegang. Hvilke Podcaster og motivasjonstaler følte du var best? Har også veldig lyst å endre retning, så strålende om du kan komme med noen eksempler 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *