TANKER OM LIVET, VENNSKAP OG BLOGGERNE

Categories Blogg

🖤 Jeg har alltid vært en veldig lukka person og har delt veldig lite både til rundt meg, men også dere. Mange vil nok anse meg som en åpen person, men det er mye med meg dere ikke vet. Det er nesten litt skremmende å tenke på hvordan du kan være så mye rundt et menneske, men likevel vite så lite. Jeg satt å gråt i hele går etter at jeg fikk vite historien bak serien til Martine, og for dere som ikke har sett det første klippet enda så anbefaler jeg dere å se den. Du finner den HER!! Den er så viktig, vond og fin.

🖤 Det er ikke bare Martine jeg ønsker å skryte over, for shit så mange flinke og dyktige venner jeg har. Joakim kommer også med en egen serie, og om du ikke har sett den heller så finner du den HER. Jeg vet virkelig ikke hva jeg har gjort for å ha så mange fantastiske mennesker i livet mitt. Jeg er virkelig heldig. 

🖤 Selv om jeg elsker høsten, mørket, de vakre fargene og filmkvelder så merker jeg på psyken at vi begynner å nærme oss mørkere tider. Jeg kan kjenne at klumpen i magen sniker seg mer og mer innpå. Jeg har begynt å få problemer med søvn igjen, og jeg tar lettere til tårene. Jeg føler meg vel egentlig bare litt udugelig, og jeg kjenner virkelig at jeg trenger en tur til Los Angeles for litt lys, sol og varme. 

🖤 Jeg vurderer på det sterkeste å bruke opp mine to sister måneder i Las Vegas der jeg bare kan være sammen med Nina, trene og fokusere på jobb. Jeg kjente bare den lille uken hun var her hvor godt jeg hadde av å være rundt henne. Det var deilig å ha noen å trene sammen med og ikke minst lære nye ting. Hun er også veldig god å snakke med, og har den siste uken fått meg til å innse et par ting. Jeg tror det hadde vært skikkelig bra for helsa mi å være borte en liten stund fra alt og alle. Hvor gøy hadde det ikke vært om Morten og jeg hadde fått produsert innhold til YouTube fra USA??

🖤 Jeg vil bare takke for alle fine tilbakemeldingene jeg har fått etter Bloggerne. Jeg har virkelig gledet meg til at dere skulle få bli kjent med en litt ny side av meg, og kanskje få se mer enn hva jeg klarer å vise gjennom bloggen. Det er jo også veldig moro at dere fikk bli med oss til Los Angeles, og på mandag kommer endelig episoden der vi leier livvakter på tull. Det er lenge siden jeg har ledd så mye, så jeg er veldig spent på hva dere vil synes om episoden. 

🖤 Som jeg skrev i går så har jeg blitt veldig reservert når det kommer til å bli kjent med nye mennesker, men det er noen man møter i løpet av livet som man bare klikker med fra første stund. Elise har åpenbart vært en av de, men det rareste vennskapet jeg har fått hittil må være med fysioterapauten min. Det morsomme var bare at jeg innså sekundet vi møttes at vi var så alt for like til å ikke være venner, og nå skal vi altså til Los Angeles sammen. Jeg hadde aldri forventet å få et slikt vennskap med noen som torturerer ryggen min, men jeg er veldig glad for at jeg har fått blitt kjent med henne. 

🖤 Er det et menneske jeg virkelig savner, så er det mamma. Jeg kan virkelig ikke vente med å komme meg hjem til Tromsø en ukes tid. Da skal jeg bare nyte tiden sammen med venner og familie. Samtidig som at jeg skal spise langgang og Jonas Pizza. Jeg får bare krysse fingrene for at jeg kan få det uten kjøtt, eller så vil jeg faktisk bli så lei meg haha. 

2 kommentarer

2 thoughts on “TANKER OM LIVET, VENNSKAP OG BLOGGERNE

  1. Jeg kjenner meg godt igjen i det å føle på den klumpen i magen når mørket og høsten kommer.. Veldig fornuftig å ta seg en reise om man har mulighet, hvis det hjelper på. Ellers vil jeg tipse deg om å kjøpe en sånn lyslampe som de selger, da jeg har brukt det som anbefalt de siste årene når mørket kommer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *