THIS OR THAT

Categories Blogg

10 millioner på kontoen nå eller 40’000,- kr på kontoen hver måned i 20 år?
Jeg ville helt klart hatt 10 millioner på kontoen nå. Da kunne jeg begynt å investere penger, og bygge opp mine fremtidige selskaper. Som dere vet så har jeg veldig lyst til å starte eget sminkemerke, også har jeg en drøm om å starte et klesmerke. Kanskje treningsklær?

Langt hår eller bob hårklipp?
Langt hår 10 av 10 ganger. Jeg elsker å ha lengde på håret mitt, og kjenner meg veldig ferdig med kort hår.

Være 150cm eller 180cm?
Jeg er jo 172cm så 180 er jo ikke så langt fra min egen høyde, men jeg tror likevel at jeg måtte valgt 150 i dette tilfellet.

En måned uten bil eller en måned uten internett?
En måned uten bil. Jeg er jo avhengig av internett for å kunne jobbe, og mamma bor såpass sentralt at jeg kan enkelt kan komme meg rundt ved å gå eller ta buss.

Være kjent sanger eller skuespiller?
Ååh jeg hadde lett valgt sanger. Da skulle jeg gjort collab med Ariana Grande 🤪

Være venn med Donald Trump eller Kim Kardashian?
Donald Trump XDDD Neida, jeg hadde selvfølgelig valgt Kim Kardashian. Jeg synes hun er en utrolig kul dame, og det er imponerende å se hva hun har fått til.

Positiv coronatest eller positiv graviditetstest?
Ettersom at jeg mest sannsynlig ikke ville blitt særlig syk av corona og jeg ikke absolutt IKKE ønsker barn, så hadde jeg nok valgt en positiv coronatest.

2018 eller 2019?
Jeg ville valgt 2019 <3 Jeg hadde det utrolig tøft psykisk i 2018, og er veldig takknemlig for at jeg er ferdig med det og har kommet meg gjennom den tiden.

Harry Styles eller Justin Bieber?
Jeg har aldri crushet på Harry, så jeg ville valgt Justin Bieber anytime anyday.

Være 18 eller 50 resten av livet?
Jeg ville vært 18 for resten av livet. Jeg kunne fortsatte å utvikle meg, men slippe å bli eldre. Det hadde jo vært vinn vinn 😍

Vinter eller sommer?
Sommer. Jeg lever for varmt vær, sol og lange dager.

Stina og Andrea har også svart på “this or that”, du kan lese innleggene deres HER & HER ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *