THROWBACK TUESDAY

Categories Blogg

I går satt Martine og jeg å bladde gjennom gamle bilder på Facebook, og det var da jeg kom over noen bilder av Zelia og meg haha. Er det noen som virkelig har forandret seg de siste årene, så er det oss to. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ha en liten throwback til dere haha.

Disse bildene er fra 2014, så om noen lurer på hvor mye det er mulig å forandre seg på fem år så har dere svaret. Jeg synes helt ærlig at vi ser ut som to helt forskjellige personer. Ja, vi ser selvfølgelig at det er oss, men personlig så synes jeg forandringen er stor. Det blir utrolig morsomt å se hvordan vi ser ut om fem nye år. Jeg gleder meg!

6 kommentarer

6 thoughts on “THROWBACK TUESDAY

  1. Hei!
    Jeg lurte på hvordan det var å gå igjennom prosessen fra å vere gutt til å bli jente. Måtte du ta hormonsprøyter eller tabletter? Og hvordan syntes du kroppen din har endret seg? Ser du har litt igjen av den ”typiske guttekroppen” og litt mannlige trekk i ansiktet og stemmen høres fortsatt mørk ut. Er dette noe som vil endre seg mer iløpet av tiden? . Jeg har en kompis som er igjennom dette nå og vil støtte han mest mulig, så vil prøve å lære mer om hvordan dette foregår. Så håpte du kunne laget et innlegg om hvordan din prosess fra gutt til jente var. 🙂

  2. Linda: fyfaen nå ble jeg KVALM. Er det mulig å være så ondskapsfull!!!! Både mot Sofie og ikke minst alle de menneskene som faktisk går gjennom kjønnsskifte og møter fordommer. Dette er ikke greit. Hvorfor gå inn for å såre?

    Jeg tviler på at denne “kompisen” din eksisterer for at du i det hele tatt har en venn virker helt usannsynlig. Håper du får den hjelpen du trenger, Linda….

  3. Du snakker ofte over hvor mye du har forandret deg og at du ser helt annerledes ut osv… Ja kanskje du synes det, men for oss andre er du ganske lik deg selv. Så du trenger ikke gjenta deg selv mange mange ganger…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *