ET AV HØYDEPUNKTENE

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genser. HER / Lignende sykkelshorts. HER

Det er vel nesten umulig at dere ikke har fått med dere at Martine og jeg var på Universal i går? Vi var veldig aktive med å oppdatere stories, så jeg regner med at de aller fleste så hvor vi befant oss. Som dere også vet så har jeg vært der hver eneste gang jeg har reist hit, og det er av god grunn. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor utrolig morsomt det er der, og hvor mye energi og glede du får. Martine og jeg gjorde ikke annet enn å gå rundt å le for at vi hadde det så gøy.

Det var også mye morsommere nå enn hva det har vært de andre gangene. Jeg har vært veldig uheldig med å komme på tidspunkt der mange av karusellene har vært stengt, men nå var nesten alle åpen. Jeg lurer virkelig på om jeg noen gang kommer til å vokse fra meg gleden av å ta karuseller haha. Skal jeg være helt ærlig så tviler jeg sterkt, så jeg får derfor bare håpe at jeg får barn som vil elske det. Ellers ser dere sikkert meg sikkert foran på express køa på Tusenfryd om 60 år. 

7 kommentarer

7 thoughts on “ET AV HØYDEPUNKTENE

  1. Betalte dere mye for og se alt? hvilken bilett må man kjøpe for og få med seg alt:) spør siden jeg skal til la i juni:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *