TIL DEG SOM IKKE ER FERDIG MED JULEGAVENE

Categories Blogg

Reklame | TanStore

Det her er faktisk det første året der jeg er helt ferdig med julegavene før 1. Desember. Jeg er alltid den som er sist ute, noe som bare ender opp med å bli stressende og lite hyggelig. Jeg regner med at det er noen av dere som ikke er helt ferdige med julegavene enda? Jeg vet hvor stressende det kan være, så jeg tenkte derfor å gi dere noen gode julegavetips.

Jeg regner med at de aller fleste har hørt om nettsiden TanStore? For dere som ikke har så er Tanstore en nettside der du får tak i mange av de beste sminkemerkene + mye annet. De selger blant annet produktene til Jeffree Star som er en av mine favoritter sammen med Kylie sine produkter. Jeg tenkte derfor å vise dere mine favoritter som en liten hjelp til deg som står helt fast med julegaveshoppingen.

Jeffree Star Cosmetics Mini. 

Altså se på denne herligheten!! Dere som har fulgt bloggen min en stund vet hvor mye jeg elsker nude lipstick, så dere kan tro jeg ble fornøyd da jeg fikk tilsendt denne. Jeg synes også størrelsene er helt perfekt da den er så enkel å ha med i vesken eller på reise. De holder også i en evighet samtidig som de forblir matte og fine. Er ikke dette den perfekte venninne/kjæreste/søster gave så vet ikke jeg. TRYKK HER.

Her bruker jeg fargen Birthday suit som er min favoritt!

Jeffree Star Cosmetics Holiday Collection 2018. 

Skal man først kjøpe masse Lipsticks så må man jo også ha et sted å oppbevare de? hehe. Jeg falt i alle fall pladask for denne toalettmappen, den er jo SÅ fin. Den er også veldig romslig, så du vil få plass til både paletter og annen sminke. KLIKK HER

Loving Tan  – 2 HR Express Dark Self Tanning. 

Jeg er helt sikkert ikke den eneste som desperat ønsker å ha litt brunfarge på kroppen nå som det er mørkt og kaldt ute? Loving Tan sin 2 HR express dark er en av de beste selvbruningene jeg har prøvd. Det som jeg liker aller best med den er at den kan skylles av etter bare to timer. Du trenger derfor ikke å sette av en hel dag til selvbruning, og den vil fortsette å gi deg farge i 24 timer. KLIKK HER og HER.

Jeffree Star Cosmetics Lip Ammo. 

Ønsker du ikke å gi et helt sett med lipstick i julegave vil jeg anbefale deg Jeffree Star sin julekolleksjon Lip Ammo .  Som jeg også nevnte over her så vil fargen holde i en evighet, og den gir et ekstremt fint resultat. Her har dere mine favoritter ♥

Her har dere noen av mine favoritter som jeg håper falt i smak. Du vil også finne mye annet bra på TanStore sin hjemmeside. KLIKK HER ♥

Farge: Alien tears

Farge: Beam me up

Her har jeg blandet Birthday suit og Galaxy Gold. See så fint ♥

RABATTKODE!!!!!!!! 

«Sofienilsen» gir dere 15 % rabatt ved gyldig kjøp over 400 kr. Den varer i 48 timer ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “TIL DEG SOM IKKE ER FERDIG MED JULEGAVENE

  1. Kor har du kjøpt olebrum settet på story ? 🙂

    Fine farga, vet du om det kan kjøpes andre steda ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *