FOR NØYAKTIG ET ÅR SIDEN

Categories Blogg

Det er helt merkelig å tenke på, men det er faktisk et helt år siden Morten og jeg var i New York. Det var ikke akkurat verdens beste ferie med tanke på hvordan vi hadde det på den tiden, men vi skapte likevel mange gode minner. Jeg synes nesten det er skremmende å tenke på hvor for tiden går. Jeg vet ikke hva det er, men jeg begynner virkelig å stresse over tid og alder. Da jeg var yngre (høres ut som at jeg er 50 år lol) ville jeg at tiden skulle gå fort, men nå derimot vil jeg at dagene skal gå sakte. Jeg føler at tiden går fra meg og det stresser meg unødvendig mye.

Uaaansett, jeg tenkte jeg skulle ha en liten throwback til denne dagen for et år siden. Enjoy ♥

Jeg går ikke over hvor ulik jeg er meg selv på det siste bilde, jeg går heller ikke over hvordan outfit jeg hadde på meg midt i desember. Jeg husker jeg fikk masse kritikk for denne outfiten, men da tenkte jeg at mange av dere var verdens kjipeste mennesker, haha. Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å si meg enig, FOR HVA ER DET JEG HAR PÅ MEG I 10 MINUS GRADER??? Kortbukse og mokkasiner??? Jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg flat, for dere hadde helt rett.

PS; Jeg har kanskje ikke fortalt dere at jeg reiser til New York igjen i Januar??? WUUUUUHUUUU ♥♥♥

9 kommentarer

9 thoughts on “FOR NØYAKTIG ET ÅR SIDEN

  1. Dette har ikkje så masse med innlegget å gjøre men er en ting jeg har lurt på. Du er veldig glad i å legge ut bilde og video snaps av deg sjølv, noe som er helt greit. Meeen føler ikkje du at som blogger/influencer at du burde fremme det å være seg sjølv og ikkje redigere bilder osv, du sitter jo sjølv med filter 24/7 på Snapchat og virker ikkje som du kan snakke eller ta bilder der uten noe filter. Føler at du er alt for opptatt av det å se fin og bra ut heiletiden. Slapp meir av. Du trenger jo ikkje filter på kver snapp du legger ut, hvor meste e egt bare små filmklipp kor du ser på deg sjølv og filmer litt..

  2. Hei, fine og morsomme du🤩 Jeg følger deg på snap. Vil du dele med meg hvor du har kjøpt kosedressen med Ole brumm på🙏 den var sååå søt😍
    Hilsen Anne Beate

  3. Jg reiser til USA i 14 dager i mars. 10 første dagene i Miami siste 4 i new York. Kunne du ikke laget en new York guide? Pls🙏🙏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *