TINDER, SKUESPILL OG LOS ANGELES

Categories Blogg

Kanskje det bare er jeg som er helt gal som tenker på den måten her, men jeg tror jeg aldri hadde takket ja til å være skuespiller i en film der rollen min var å være drittsekk, drapsmann eller rett og slett bare et motbydelig menneske. Jeg vet jeg kommer til å høres rar ut nå, men jeg lever meg så mye inn i filmen eller serien jeg ser på, at jeg tenker at personen er sånn i virkeligheten også. Misforstå meg rett for jeg skjønner selvfølgelig at de ikke løper rundt å dreper andre på fritiden, men er det noen som forstår hva jeg mener??? Jeg høres nok helt gal ut nå, men er jeg den eneste som tenker sånn? Ta Penn Badgley som et eksempel. Han er jo skikkelig creepy i både Gossip Girl og You, og nå føler jeg bare at han har fått en karakter som en creepy stalker som gjør helt syke ting.

Som kanskje mange av dere allerede har fått med dere så er det noen som har tatt seg tiden til å lage en falsk tinder-profil av meg. Jeg kjenner helt ærlig at jeg ikke bryr meg så mye, men jeg forstår bare ikke hva vedkommende får ut av det? Jeg får jo uansett vite det før eller senere, og hva skal personen gjøre når han eller henne skal møte de vedkommende matcher med? Si at de får en skikkelig god kjemi med noen, så kan du aldri møte vedkommende for at du har utgitt deg for å være noen andre.

Om man skal dra frem noe positivt med alt som skjer akkurat nå, så tror og håper jeg at vi mennesker vil bli flinkere til å sette mer pris på de hverdagslige tingene. Sånn som det å kunne dra på kino eller møte en venninne på en middag. Invitere til vors og kunne dra på byen senere på kvelden. Dra på jobb, skole, møte venner. Fra min side så kjenner jeg jo nå hvor dårlig jeg har vært til å sette pris på mange av disse tingene som jeg bare har sett på som en selvfølge tidligere, og jeg skal virkelig sette pris på hvert eneste kinobesøk når den tid kommer, haha.

Det er nesten litt ironisk å tenke på at når jeg endelig etter så mange år tør å følge drømmen min, så skjer dette. Jeg skulle faktisk vært i Los Angeles nå, og vi hadde også fått fikset oss billetter til Coachella. Det er så utrolig kjedelig, men jeg må bare tenke at dette bare er midlertidig og at livet en eller annen dag vil komme tilbake til normalen. Jeg tror bare det er viktig å ha noe å se frem til i disse tider, som man gleder seg skikkelig til.

Jeg går enda ikke over at jeg så Kalifat på bare noen timer. Det er lenge siden jeg har funnet en serie som har vært så interessant at jeg ikke har klart å legge den fra meg. Det eneste som er kjipt med å finne slike serier er at det er så vanskelig å finne en ny å se på, og hittil så er det ingenting som har vært bra nok. Jeg lurer derfor på om dere har noen gode serier eller filmer å anbefale meg?? 

Jeg slettet faktisk coinmaster her om dagen, men endte selvfølgelig med å laste det ned igjen. Jeg vet at jeg ikke kommer til å spille det mer sekundet hverdagen er tilbake, men akkurat nå så redder det meg fra mange kjedelige timer på sofaen. Jeg har likevel bestemt meg for at om jeg i det hele tatt tenker å bruke penger på det eller blir sur for at noen ødelegger villaen min så skal jeg slette det. Det er er jo helt sykt å tenke på hvor avhengig jeg har blitt av et spill, altså hva??

4 kommentarer

4 thoughts on “TINDER, SKUESPILL OG LOS ANGELES

  1. Ja ,er det ikke rart i det man bestemmer seg skikkelig for noe, så kommer en verdenskrise i veien?! Hvor ofte skjer det liksom? Altså, what? Haha, jeg har aldri spilt et spill på mobilen, for redd for å bli avhengig! Så i dag begynte jeg å lese meg opp på spanskesyken… Ganske interessant faktisk! 😉 Og leser blogger da! 😉 Det kan jo se ut som det blir vanskelig å reise i år, håper dere beholder leiligheten litt til! Sitter her alene å koser meg med masse sjokolade, litt rødvin og en komedie! Koser meg alene, jeg, heldigvis! 😉 Ha en fiiin kveld, fining! Klem! <3

  2. Anbefaler A million little things, på tv2sumo <3 jordnær og fin serie, med drama og komedie.
    Og Virgin River på netflix😭❤️

  3. Lincoln Rhyme: hunt for the bone collector, 911, killing eve, stumptown og alle da mener jeg ALLE i Chicago seriene, begynn med Fire, deretter PD, også Med! Di skal alle ligge på Viaplay.
    Åsså burde du se the masked singer, det er SÅ gøy.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *