TING JEG MÅ BLI BEDRE PÅ

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg har jo bestemt meg for at 2019 skal bli mitt år, så jeg skal derfor ikke bare jobbe for å nå målene mine, men jeg skal også jobbe for å bli en bedre utgave av meg selv. Jeg har derfor bestemt meg for å skrive ned en liste med ting jeg er dårlig på, slik at jeg vet hva jeg må jobbe med. En liten funfact; jeg skrev alltid slike lister da jeg gikk på skolen. Jeg hadde så lite motivasjon, så det var den eneste måten jeg fikk jobben unnagjort.

Teddy jackets. HER / Cargo pants. HER / Sneakers. HER

Godkjenne og svare på kommentarer. Jeg vet noen av dere tror at jeg ikke godkjenner kommentarene deres, men sannheten er at jeg bare er endelig på å faktisk sette meg ned å svare. Jeg er like dårlig på kommentarer som jeg er på meldinger, så det er virkelig noe jeg SKAL skjerpe meg på. Jeg leser alltid kommentarene, men så har jeg en dårlig uvane med å tenke at jeg skal svare senere. Jeg skal derfor begynne å godkjenne og svare med en gang jeg har mulighet, istedenfor å utsette. Jeg elsker jo å kommunisere med dere, så jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt så alt for sløv på akkurat dette punktet 🙁

Vise og snakke om følelsene mine. Jeg er ekstremt dårlig på å vise andre at jeg er glad i de, da jeg kan synes noe så lite som klemmer kan være kleint. Det er ikke sånn at jeg blir klein av å gi en klem, men dere vet de som varer i en evighet? Jeg takler det ikke, haha! Blir det for mye kjærlighet, så trekker jeg meg unna med en gang. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, for på innsiden så har jeg SÅ mye kjærlighet å gi. Jeg tenker liksom at jeg skal vise det, men så er det et eller annet som stopper meg. Jeg er jo også ekstremt dårlig på å snakke om følelsene mine og hvordan jeg har det, så det må jeg virkelig bli bedre på.

Spare penger. Jeg tror helt ærlig ikke det finnes noen som er så dårlig til å spare penger som meg, for jeg er virkelig helt elendig. Jeg har hatt mye penger siden jeg var 18 år gammel, noe som har resultert i dårlige uvaner. Jeg har endelig kommet til et punkt der jeg føler at nok er nok, så nå skal jeg virkelig begynne å skjerpe meg. Jeg har jo lyst til å være flink til å spare.

Lage mat. Det er kanskje på tide at jeg begynner å lage skikkelig middager, istedenfor å spise vegetarpølse hver eneste dag? Jeg hadde hatt en unnskylding om jeg var 12, men jeg fyller snart 24 år…. hahah

Legge meg tidlig. Jeg er dessverre et sånt menneske som elsker å sitte våken til langt på natt, noe som virkelig ikke funker når jeg skal stå opp rundt 8-9. Jeg må derfor jobbe for å komme meg inn i en god døgnrytme, for jeg blir skikkelig stressa de dagene jeg sover alt for lenge. Jeg føler meg skikkelig dårlig, så da er det bare å skjerpe seg.

Ta vitaminer. Nå som jeg nesten ikke spiser kjøtt, så er det i alle fall viktig for meg å få i meg nok vitaminer. Jeg er livredd for å svelge piller da jeg er helt sikker på at jeg en dag kommer til å dø av det(jeg er crazy). Jeg er derfor veldig flink til å tenke “jeg tar det imorgen”. Jeg har fortalt meg selv hver dag i to uker nå at “jeg starter imorgen”… haha

2 kommentarer

2 thoughts on “TING JEG MÅ BLI BEDRE PÅ

  1. Godkjenn denne da hvis du skal bli bedre 🙂
    Du sier du er livredd for å ta piller? 18. Mars reklamerte du for hårtablettwr? Du sa du tok dem men da var vel ikke dette sant? Du er ikke så troverdig. Skriv noe om det da, og gjør noe som ingen pleier å gjøre – si sannheten?:) da får du nok endel creds.

    1. Jeg sa at jeg er redd for å ta piller, men skrev jeg noen steder at jeg ALDRI tar piller? Hadde jeg aldri tatt piller så hadde jeg nok hatt mangel på det ene og det andre. Ja, jeg kan utsette da jeg synes det er ubehagelig å svelge, men det betyr ikke at jeg aldri tar det? Må være slitsomt å være et menneske som skal kverulere så mye 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *