TING VENNENE MINE IRRITERER SEG OVER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg tenkte at det kunne være litt morsomt for dere å bli litt bedre kjent med meg “gjennom” vennene mine, så jeg fant ut at det kunne være litt gøyalt å skrive ned de tingene jeg vet vennene mine irriterer seg over når det kommer til meg. Jeg er jo i verdens mest ærlige vennegjeng, så vi holder ikke tilbake for å si det sånn. Det går jo selvfølgelig begge veier, for vi forteller jo selvfølgelig ikke bare hva vi irriterer oss over med hverandre, men jeg tenkte uansett at det var morsomt å dele alle sidene som gjør vennene mine oppgitte 😂

Lignende bukse HER (20%) & HER / Lignende topp HER

-Jeg har aldri og kommer heller ikke til å bry meg om hvordan sokkene mine ser ut. Jeg har aldri skjønt meg på de menneskene som henger seg opp i hva noen andre går med på beina, og gidder derfor ikke å legge noe innsats i det selv. Jeg kan uten noe som helst problem gå med forskjellig sokker og jeg tenker aldri om de er på vranga eller ikke. Dette er noe jeg får høre nesten hver eneste gang av både venner og Morten, men jeg skjønner helt ærlig ikke at det er en så big deal haha.

-Den her har jeg blitt mye flinkere på da, men som dere kanskje vet så er jeg veldig sta. Det er faktisk den siden jeg misliker aller mest med meg selv, og er heldigvis bevisst på det selv slik at jeg kan jobbe med det. Før var jeg ikke akkurat så veldig bevisst, og det var ingenting som var verre enn å ta feil på noe. Jeg kunne derfor fortsette å diskutere selv om jeg visste at jeg hadde feil, HVOR TEIT ER IKKE DET?? Jeg tror vi alle kan si oss enige at ydmykhet er noe av det fineste man kan få hos et annet menneske, så hvorfor vil man da være et stabeist som bare er irriterende? Jeg mener jo selvfølgelig ikke at man skal beklage seg for alt, og at det er viktig å stå opp for meningene sine, MEN det er også viktig å kunne innrømme at man har tatt feil og beklage seg.

-Er det noe jeg har fått høre ofte, og spesielt av Nina så er det at jeg må bli flinkere til å si ifra når noe ikke er rett. Det er ikke noe jeg hater mer enn dårlig stemning og drama, så jeg kan svelge en del kameler før jeg eventuelt velger å si noe. Jeg har fått høre i så mange år at jeg må bli flinkere til å si ifra, og at jeg ikke kan klage uten å gjøre noe med det. Jeg er jo veldig veldig enig, det er bare at det er lettere å klage enn å konfrontere 😂

– “Nå skal jeg være singel, jeg lover” jeg tror ikke dere forstår hvor mange ganger jeg har sagt det til vennene mine uten å ha klart å holde meg. Jeg lovte de blant annet at jeg ikke skulle finne kjærligheten på Paradise Hotel, også kom jeg hjem noen måneder senere med en kjæreste. De synes selvfølgelig ikke det er irriterende at jeg har fått meg kjæreste, og vennene mine har digget Morten fra start av. Det er bare at jeg har sagt veldig mange ganger at jeg skal være singel, før jeg bare noen uker senere har blitt forelsket. Jeg er jo en skikkelig kjærestejente, det er jo ingen tvil om.

– Jeg er ekstremt dårlig til å vise følelser, og er dessverre så ekstremt at jeg noen ganger kan synes det er kleint å gi en klem. Jeg er derfor verdens verste trøster, og er heller en person man kommer til om man ønsker å få et lite spark i ræva. Jeg er en sånn person som ser løsninger fremfor problemer, og kan derfor være veldig irriterende å komme til om man bare ønsker trøst. Samme som med staheten min så har jeg blitt mye bedre da jeg har vært bevisst på det, men jeg har enda en liten vei å gå. Jeg vet selv at jeg må bli mye flinkere til å uttrykke følelser, og har egentlig aldri forstått hvorfor jeg har så vanskeligheter med det.

2 kommentarer

2 thoughts on “TING VENNENE MINE IRRITERER SEG OVER

  1. Det som irriterer meg mest i hele verden er mennesker som klager og pirker på folk heeeele tida men som faktisk kan gjøre store feil selv.
    Eller den staheten.. En på jobben min kan aldri ta feil om noe ever.
    Når han ikke har noe argument som er bedre enn mitt så begynner han plutselig å snakke om noe annet..
    Jeg har en greie med å irritere meg over lyder. Det har blitt verre og verre akkurat det problemet 🤣
    Plast lyder hater jeg.. Plystring.. Når folk går rundt og synger (søsteren min er sånn som finner på sanger og synger når hu er i godt humør..).. Jeg jobber jo med mennesker som kan lage mye rare lyder (sterk psykiske utviklingshemmede).. Men de kan jo ikke noe for det. Så det går bra.
    Men jeg har blitt sykt lydsensitiv.
    Hater høy lyd på TV og mobilen for eks.
    😅
    Haha.. 🤣 I-landsproblemer egentlig 🤣❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *