MY WISHLIST

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Det har nesten blitt skummelt å sjekke Nelly, for hver eneste gang jeg er innom finner jeg noe nytt jeg har lyst på. Jeg ELSKER denne tiden av året, for jeg synes alltid at klesbutikkene kommer med så mye fint. Hvor digg er det ikke å kunne bestille seg kjoler til sommeren også? Det er ikke så mye som minner meg om sommer når jeg ser ut av vinduet nå, men det er jo faktisk bare 2 måneder til!! Jeg har i alle fall plukket ut mine favoritter til dere <3

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Foundation HER 

Genser HER 

Kjole HER

Bukse HER

Genser HER

Sneakers HER

Kjole HER 

Kjole HER 

Scrub HER

Parfyme HER 

Vans HER

4 kommentarer

4 thoughts on “MY WISHLIST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *