TO DAGER TIL AVREISE

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Bikini. HER / Truse. HER (de er på 20%)

En liten funfact; jeg har aldri solt meg på noen av turene jeg har hatt hit selv om jeg alltid har hatt tilgang til basseng. Er ikke det litt rart? haha. Det er ingen spesiell grunn til det heller, men jeg har nok bare vært mer opptatt av å oppleve alt Los Angeles har å by på. Jeg er jo livredd for å gå glipp av noe, men nå har jeg jo vært her så mange ganger at jeg endelig kan slappe av. Jeg kan helt ærlig ikke forstå hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere, for det er jo så deilig. Det skjer jo noe hele tiden, så det er utrolig godt med et avbrekk der man bare kan slappe av.

Det er tross alt bare to dager til Martine og jeg reiser til Vegas, så jeg tror det kan være viktig å få slappet litt av først. De andre jentene har allerede reist, så vi er etterlatt alene i leiligheten vi egentlig ikke har lov til å bo i haha. Det var ikke plass til alle i bilen til Nina, så Martine og jeg skal busse til Vegas. Jeg tør ikke å kjøre selv, så da ble buss det beste og billigste alternativet. Det tar ca 5 timer til Vegas, så da får vi masse tid til å jobbe. Jeg tror det kan være lurt å få unnagjort mest mulig før jeg reiser dit haha. 

2 kommentarer

2 thoughts on “TO DAGER TIL AVREISE

  1. Hvilken størrelse har du i bikinitoppen? Synstes det er vanskelig å bestille i slike strl, og jeg tror vi er ca. like store 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *