EN KJIP START PÅ DAGEN

Categories Blogg

 La oss ha et minutt stillhet for brunkremskillet mitt :)) hahaha

Jeg må faktisk bare oppdatere dere på hva som har skjedd det siste døgnet for det har virkelig vært helt crazy. Vi har jo leid leiligheten vår gjennom Airbnb, og det viser seg altså at det er ulovlig. De som bor her har ikke lov til å leie ut til noen andre, noe vi absolutt ikke visste da vi bestilte den. 

Kort fortalt så managementet for boligkomplekset funnet ut at vi bor her gjennom Airbnb, så da vi kom hjem i går så hang det en lapp på døren om at han som egentlig bor her hadde tre dager på å flytte ut. Etter mye frem og tilbake så ordnet det seg heldigvis, men det er jo helt sykt å tenke på at han faktisk leier ut ULOVLIG!! Hadde vi visst det så hadde jeg aldri leid her, så hele situasjonen er veldig spesiell. Jeg var jo livredd for å bli kastet ut, men heldigvis så har vi snille Nina som ordner opp. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten henne. 

Til tross for en ganske kjip start på dagens så koste jeg med så masse med jentene. Vi spiste lunsj på The Ivy som jeg elsker, og Martine kom endelig til LA. Jeg vet ikke hva det er med oss to, men vi opplever så utrolig mye merkelig når vi er ute å reiser sammen. Jeg gleder meg derfor veldig til å se hva som skjer denne turen, haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *