UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg å jobber samtidig som jeg prøver å finne et bra flytte og vaskebyrå. Det som kanskje er det kjipeste med å flytte er hvor mye penger det koster. Heldigvis har jeg så og si alt vi trenger av møbler, så det eneste vi må kjøpe som er “nytt” til leiligheten er maling. Jeg har også akkurat plukket meg ut spisestue og utemøbler som jeg gleder meg veldig til å vise dere. Jeg ELSKER den nye spisestua vår!

Ukens tanke. 

Dere som har fulgt meg en stund nå vet sikkert hvor ekstremt ubesluttsom jeg er? Jeg var usikker på om jeg skulle velge å dele dette med dere i og med at jeg helt sikkert vil høres litt gal ut, men jeg har plutselig begynt å glede meg skikkelig til å flytte igjen hahaha! For to dager siden satt jeg seriøst med klump i magen for at jeg synes det var så skummelt, men nå har jeg plutselig sommerfugler. Jeg har begynt å glede meg skikkelig til å innrede, male og pusse opp! 

Ukens høydepunkt.

Det er så utrolig mye spennende som skjer fremover som jeg virkelig gleder meg til å dele med dere. Det er bare så utrolig deilig å endelig kjenne at det virkelig lønner seg å jobbe hardt og aldri gi opp. Jeg tror ikke dere forstår hvor dedikert jeg har vært mot enkelte mål det siste året, så jeg har snart to drømmer som går i oppfyllelse ♥

Ukens cravings. 

California donuts! Om dere noen gang skal reise til Los Angeles så MÅ dere kjøpe donuts der, promise me!

Ukens irritasjonsmoment.

Det er ikke akkurat et irritasjonsmoment, men jeg kjenner at jeg kan bli litt frustrert til tider. Det er ikke sånn at med en gang jeg ikke henger med en person så er vi automatisk uvenner. Jeg har for eksempel fått så mange spørsmål om Andrea og meg på grunn av at vi ikke henger like mye som før. Grunnen til at jeg ikke ser henne like mye som jeg gjorde før er for at hun har flyttet til en annen by, og for at vi flyttet fra hverandre. Vi var jo “tvunget” til å se hverandre hver dag da vi bodde sammen, noe som selvfølgelig endret seg når hun flyttet ut. Vi snakker sammen nesten hver eneste dag, og hun er fortsatt en av mine nærmeste venninner ♥

Ukens positive. 

Det kan jo ikke være annet enn Los Angeles turen eller hva? Jeg har seriøst kost meg så mye sammen med jentene, og vi har fått oppleve så mye crazy stuff haha. Det er nesten som å reise til en annen verden hver gang jeg drar dit, for vi får oppleve så utrolig mye som aldri ville skjedd her hjemme i Norge.

Ukens avgjørelse. 

Jeg har faktisk ikke tatt noen spesielle avgjørelser. Jeg har bestemt meg for å bli flinkere med trening og kosthold i alle fall! Jeg har spist så mye godteri den siste tiden at jeg har fått hull i tanna mi :)))

Ukens handleliste.

Veske. HER / Body. HER / Genser. HER

Nelly har forresten opptil 50% rabatt på en rekke varer ♥ KLIKK HER

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hvorfor vasker dere ikke bare ut leiligheten selv så slipper du/dere å betale for et vaskebyrå??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *