DET SOM ER MEST IRRITERENDE Å HØRE

Categories Blogg

Reklame | annonselenker

Er det en ting jeg virkelig har fått testet de to siste årene så er det tålmodigheten min. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg hvor mye enkelte mennesker kan finne å pirke på, eller hvor mye negativt man kan få slengt etter seg med engang man kan gjemme seg bak et anonymt kommentarfelt. Jeg tenkte derfor at jeg skulle fortelle de tingene jeg synes er mest irriterende å høre haha! 

Genser. HER / Bukse. HER / Sko. River Island

“Det var ikke det du skrev for 2 år siden, herregud så dobbeltmoralsk du er”
Som alle andre mennesker så vokser jeg som person. Jeg endrer synspunkt og meninger, noe som er helt normalt og ikke minst bra. Det hadde vært utrolig kjedelig om jeg for alltid skulle være “Sofie 22 år”, men det virker som at enkelte mener at det ikke er lov til å endre mening. Jeg har fått kjeft for de rareste ting, som for eksempel om jeg hadde sagt for to år siden at jeg ikke likte ost. Så kan jeg få kjeft for at jeg plutselig har begynt å like ost, for da er jeg automatisk dobbeltmoralsk haha. Jeg kan garantere dere at mye av det jeg har skrevet og delt på bloggen de siste månedene er ting jeg mest sannsynlig ikke vil mene om 2 år. Det er menneskelig, ikke dobbeltmoralsk. Jeg skal ikke si at jeg aldri er dobbeltmoralsk, men det må faktisk være rom for å endre mening også. 

“Komisk at du sier at du er vegetarianer når du spiser kjøtt”
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at jeg IKKE er vegetarianer, men at jeg spiser veldig lite kjøtt. Jeg spiser det når jeg er på besøk hos andre om jeg får det servert, eller om restauranter har dårlig utvalg på veganske alternativer. 

“Du var SÅ mye finere med kort hår, det er stygt med extensions”
Jeg synes det nesten er litt rart at det er så mange som synes extensions er en så grusom greie å bruke, for burde det ikke være opp til hver enkelt? Det kan godt være at du synes jeg er finere med kort hår, men hadde jeg vært enig så hadde jeg jo aldri begynt med extensions in the first place. Jeg har hatt langt hår så lenge jeg kan huske, så om jeg føler meg mer vel med langt hår så burde vel det være opp til meg haha! 

“Du har allerede skrevet om dette tidligere”
Jeg forstår at det kan være kjedelig for dere om jeg gjentar meg selv på bloggen, men jeg håper også at dere forstår at jeg ikke alltid klarer å huske alle innleggene jeg har skrevet på bloggen. Jeg prøver hver eneste dag å komme på noe nytt til dere, men det er ikke alltid så enkelt. Jeg har skrevet 2914 innlegg på bloggen, så jeg klarer ikke alltid å være så kreativ at jeg kan komme med noe helt nytt hver eneste gang. Jeg prøver i alle fall mitt beste, og det håper jeg at dere vet <3 

“Du har valgt å være en offentlig person, men likevel så svarer du ikke på de leserne dine spør deg om”
Det er greit at jeg har valgt å være offentlig, og dele store deler av livet mitt på internett, men det fraskriver meg likevel ikke retten på å holde noe privat. Jeg velger selv hva jeg er komfortabel med å dele og ikke, så enkelt er faktisk det! 

Det er nok ingen hemmelighet at det følger med en del negativitet, men HELDIGVIS så er det flere positive sider enn negative. Jeg har så mange fantastiske mennesker som følger meg, og jeg er så evig takknemlig for hver og en av dere. Det er så fint å se hvor mye dere støtter og heier, og jeg håper virkelig at jeg en dag får møtt dere alle. Jeg har så lyst til å bare gi dere en stor klem og fortelle dere hvor glad jeg er i dere. I love you guys <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *