UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå er jeg skikkelig stresset for jeg klarte selvfølgelig å forsove meg skikkelig i dag. Jeg skylder på at jeg ble akutt kvalm i går, og sovnet ikke før sent på grunn av det. Har dere forresten opplevd det før? At du kan gå fra å være helt fin til at du plutselig bare er kjempe kvalm? Jeg klarte så vidt å stå, så det var veldig ubehagelig. Jeg føler meg heldigvis kjempebra i dag haha!

Ukens tanke. 

Jeg som kanskje har flyttet 20 ganger i løpet av livet mitt har klart å glemme hvor mye kostnader det er rundt flytting. Det er jo ekstra dyrt nå som vi skal flytte til en annen by, men jeg regner med at det vil være verdt det. Heldigvis har vi ingen umiddelbare kostnader rundt oppussing, bare maling. 

Ukens høydepunkt.

Det må helt klart være å lage arrangement til innflytningsfest i vårt nye hjem. Det eneste som er litt skummelt er at Morten og jeg har veldig mange venner, så det er over 50!!! stykker som er invitert. Jeg regner jo med at ikke alle kommer, men jeg tror nok at vi kommer til å bli liiiiiiitt for mange hehe. 

Ukens cravings. 

Melkesjokolade, NAM <3

Ukens irritasjonsmoment.

Det er ingenting som har irritert meg den siste tiden, så jeg har absolutt ingenting å klage på <3

Ukens positive. 

FLYTTING!!!!!!!!!!!! Jeg ler av meg selv hvor frem og tilbake jeg er, men akkurat nå gleder jeg meg så utrolig mye. Det skal bli så deilig å få større plass, roligere omgivelser og terrasse ♥ Jeg har lengtet så etter det her i Oslo, for jeg er en sånn person som lever for å grille om sommeren haha. Jeg vet også at det kommer til å bli utrolig bra for Celine å endelig ha tilgang til gressplen og ikke bare asfalt. 

Ukens avgjørelse. 

Jobbe hardt, trene, nyte livet og virkelig kose meg i sommer. Jeg har sagt det mange ganger allerede, men 2019 skal virkelig bli mitt år. Jeg er på så god vei allerede, så INGENTING skal få ødelegge for meg. Jeg har blitt så flink til å stenge ute alt som er negativt, noe jeg er veldig takknemlig for. Selv om jeg har verdens beste jobb, så har det sine baksider som kan være utrolig tøffe i blant. Det er derfor viktig å lære seg å skyve unna alt som egentlig ikke har noe å si, og kun fokusere på det som er positivt!

Ukens handleliste.

Kjole. HER / Kjole. HER / Parykk. HER

4 kommentarer

4 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Kan bli akutt kvalm viss du er forstoppet, altså treg mage. Husker du sa du var plaget med det😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *