ENDELIG GJENFORENT

Categories Blogg

Det har skjedd så utrolig mye de siste månedene at jeg ikke har hatt tid til å være med mange av de menneskene jeg bryr meg mest om, blant annet Martine. Det er så mange som har trodd at vi ikke har kontakt mer, men sannheten er bare at begge har vært ekstremt opptatt med sitt. Det var uansett virkelig på tide å finne på noe, spesielt nå som Martine har kjøpt seg leilighet. Jeg måtte selvfølgelig komme innom for å se på den, for herregud så stolt jeg er. Det er så mange av venninnene mine som har kjøpt leilighet dette året, så jeg har en del å besøke fremover haha!

Nå skal vi bare kose oss med god mat og pærra, så snakkes vi senere i kveld <3

2 kommentarer

2 thoughts on “ENDELIG GJENFORENT

  1. Har du fortsatt kontakt med Kevin fra ph?
    Jeg vil at du skal filme en ny youtube video med han for jeg vil så gjerne at dere to skal møtes snart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *