UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Hettegenser. HER / Sykkelshorts. HER

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter Morten og jeg oppe i stua å venter på at rørlegger skal bli ferdig med å fikse dusjen vår. Jeg kan vel si det sånn at jeg virkelig forstår hvorfor ikke alle har råd til å eie noe, for herregud så mange kjedelige utgifter vi har hatt på bare noen uker. Vi måtte ha rørlegger her både på fredag og i dag, og til sammen så vil dette koste oss over 11.000 kroner. Det er bra at jeg har blitt flink til å spare, for jeg skjønner nå hvor mye uventete utgifter vi kan få. 

Ukens tanke. 

Denne uken har jeg vel ikke tenkt på stort annet en hus, utgifter og bil. Som jeg har fortalt dere tidligere så har jeg aldri ønsket å ha masse i lån, så jeg er derfor veldig redd for å kjøpe bil haha. Det å ha gjeld er en av mine største frykter, og det sier seg jo kanskje selv at en bil ikke er den beste investeringen. Likevel er vi opptatte av å ha en bil som er god på langdistanse kjøring, noe Tesla er. Jeg har mye å finne ut av skjønner jeg haha!

Ukens høydepunkt.

Håret mitt, jeg har ENDELIG blitt helt lys igjen. 

Ukens cravings. 

Jeg må nesten si det samme som forrige uke, for jeg har selvfølgelig skikkelig cravings på snickers is. Det er jo nesten flaut å innrømme, men jeg har kjøpt så mange pakker den siste tiden at jeg har spist 1-2 om dagen haha. Jaja, det er sommer <3

Ukens irritasjonsmoment.

Som jeg har fortalt dere før så er jeg veldig konfliktsky, og gjør gjerne alt for å unngå å havne i en. Det tar derfor veldig lang tid før jeg sier i fra om noen behandler meg dårlig, og den siste perioden har jeg gått rundt å irritert meg over akkurat det. Jeg vet veldig godt at jeg ikke kan klage om jeg ikke gjør noe med det, men det er bare så utrolig vanskelig noen ganger. 

Ukens positive. 

Vi har begynt å komme sånn 100% på plass inne i leiligheten, og det føles endelig som et hjem. Jeg har faktisk aldri følt meg så hjemme før som det jeg gjør her. Jeg gleder meg bare sånn til vi er ferdig med alt vi skal gjøre på utsiden, for det kommer til å bli så fantastisk fint. 

Ukens avgjørelse. 

Jobbe hardt, fokusere på målene mine og ta vare på kroppen. Jeg har endelig begynt til behandling for fult, noe som virkelig var på tide. 

Ukens handleliste.

Veske. HER / Vibrator. HER / Kjole. HER
Bukse. HER / Genser. HER / Skjørt. HER

4 kommentarer

4 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Syns du selv den hestehalen ser naturlig ut eller er dette noe du kommer til å se tilbake på som flaut og tenke hvorfor i alle dager? Ikke kritikk, bare moten endrer seg hele tiden 😀

    1. Naturlig synes jeg ikke den ser ut, men jeg digger den! Det er nok store muligheter for at jeg vil se tilbake på dette å tenke at det var helt krise, det vet jeg ikke. Det er mye som jeg har lagt ut tidligere som gir meg magesår nå, så om dette blir en av de får vi bare vente å se 😀 haha

  2. Men herregud da, du MÅ jo ikke ha en Tesla, eller billån for den saks skyld. Min første bil kostet 15k liksom. Kjøp en billig bruktbil mens dere sparer?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *