JEG HADDE BESTEMT MEG FOR Å ALDR GJØRE DET

Categories Blogg

Reklame | sponset behandling

Som dere allerede vet så har jeg gått uten extensions i noen dager da jeg skulle tilbake til frisøren i går. Vi bestemte oss nemlig for å gjøre noe jeg ikke har gjort på mange år, og det er å helbleke det. Jeg var først veldig skeptisk da jeg er livredd for å måtte klippe meg igjen nå som håret endelig har begynt å vokse, men Benjamin forsikret meg om at det kom til å gå helt fint. 

Som mange av dere kanskje har fått med meg seg så har jeg byttet frisør ettersom at jeg har flyttet fra Oslo. Jeg er veldig forsiktig med hvem som får røre håret mitt etter noen dårlige opplevelser, så jeg var livredd for å bytte fra Guro. Heldigvis kom jeg over Benjamin som er en utrolig dyktig frisør. Han er ikke bare utrolig flink i det han gjør, han  er også kjempeflink med blondfarger. Dere kan sjekke han ut på Instagram; benjihair. 

Se på denne forskjellen da dere. Jeg har ikke vært hos frisøren på en evighet så håret mitt hadde virkelig behov for litt farging og styling haha. Det aller sykeste er at jeg endelig har fått helt kaldt og lyst hår igjen. Jeg har faktisk ikke hatt denne hårfargen siden jeg var med på Paradise Hotel i 2017, så dere kan tro jeg er lykkelig nå. Etter 1,5 år så er jeg endelig tilbake etter at Morten fikk meg til å farge håret mitt blondt igjen. Tenk så nyforelska og dum jeg var haha! Jeg som aldri skulle bleke håret mitt igjen, men dette var virkelig så verdt det. 

Benjamin jobber på Sjakkmatt som ligger på solsiden, og dere kan bestille time hos han HER eller på Instagram 🖤

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG HADDE BESTEMT MEG FOR Å ALDR GJØRE DET

  1. Heia, derre vart jo kjempe fint da😃. Du passe virkelig me den hårfargen du har fått nu.

    Men du e fin uansett koss hårfarge du har 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *