UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå ligger Morten og jeg på sofaen å ser videoen fra da vi var på spøkelsesjakt på Dale i Sandnes. Jeg klarer fortsatt ikke forstå at jeg turte, men det var likevel en helt sinnssyk opplevelse. Det som er veldig morsomt med YouTube-kanalen til Morten og meg var at vi startet den for å legge ut treningsvideoer, men endte med å dra på spøkelsesjakt istedenfor??? haha. Du kan se videoen HER.

Ukens tanke. 

Denne uken startet jeg å jobbe med noe jeg har hatt lyst til så lenge. Det er bare så ekstremt morsomt når man endelig får til målene man har satt seg og jobbet hardt for. Jeg driter i janteloven, for akkurat nå er jeg forbanna stolt over meg selv.

Ukens høydepunkt.

Som dere vet så var Morten og jeg på visning i Trondheim for en stund tilbake. Leiligheten vi så på var helt perfekt, men vi hadde dessverre ikke alt av papirer i orden. Jeg var derfor skikkelig lei meg da jeg var redd for at vi ikke kom til å finne en leilighet som var like min, MEN NÅ HAR VI ENDELIG GJORT DET. Den har også 3 soverom, samtidig som den er litt billigere. Vi skal derfor dra på visning om ikke så alt for lenge 😀 Jeg krysser fingrene.

Ukens cravings. 

Canada Dry <3

Ukens irritasjonsmoment. 

Enkelte vakter som jobber på utesteder. Jeg skal fortelle mer om det senere…

Ukens latter. 

Selv om det var helt jævlig å spille inn, så var det veldig morsomt å være med på “snap-rulett”. Andrea og jeg fikk virkelig til å drite ut hverandre, så dere har MYE å glede dere til hehe.

Ukens avgjørelse. 

Jeg mistet rutinene og døgnrytmen min helt etter at vi var på spøkelsesjakt forrige helg. Vi var våken hele natten og sov til 12-1, så det er jo virkelig oppskriften på å ødelegge rutiner og alt som er haha. Jeg må derfor begynne å skjerpe meg, for jeg har ikke lyst til å sove til 11-12 på formiddagen. Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg skikkelig dårlig de gangene jeg ikke klarer å komme meg opp tidlig.

Ukens handleliste.

T-skjorte. HER / Genser. HER / Genser. HER

5 kommentarer

5 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hei fineste!❤️ Så spennende med ny visning snart!😁 Gleder meg til å høre hvordan det går!!! Har dere forresten sett på Thomas och Malin (de er svensk) på YouTube? Myyy kule videoer de har ass! Spesielt de med mat/godteri/kalorichallenges! Se hvis dere ikke har sett dem! Digger deg, skjønne!❤️ God klem!❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *