UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Ukens “do to”
Hver uke de siste månedene så har det alltid stått et eller annet med jobb på akkurat dette punket, men denne uken skal jeg bare fokusere på meg selv. Jeg kjenner at jeg trenger litt pusterom der jeg bare kan fokusere på meg, venner, familie og min egen helse. Jeg elsker virkelig jobben min over alt på denne jord, men herregud for en crazy verden jeg egentlig lever i haha.

Ukens kjipe
Jeg føler ikke at det har vært noe særlig kjipt som har skjedd utenom at det kanskje var litt mye som skjedde forrige uke. Vi filmet i veldig mange timer hver dag, før jeg dro rett til Oslo der det var fult kjør fra start til slutt. Jeg kjenner derfor at jeg er litt nedbrutt akkurat nå, og trenger egentlig bare å få hvile litt slik at jeg får humøret og energien tilbake. Jeg tror faktisk at jeg skal starte det nye året med å holde meg langt unna alkohol, for det gir meg jo absolutt ingenting godt. Om jeg ikke tar totalt avstand i flere måneder, så skal jeg i alle fall kutte ned på alle disse helgeturene ut på byen. Jeg har jo lenge lekt med tanken på at jeg skal begynne å dra ut edru, men jeg synes fulle mennesker (inkludert meg selv) er så irriterende, så jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det da tålmodigheten min er ikke eksisterende.

Ukens jobb
Forrige uke hadde bloggerne mitt fulle og hele fokus, så denne uken skal jeg bare ha det litt chill. Jeg tror faktisk for første gang på lenge at jeg skal prioritere YouTube foran bloggen. Det har aldri skjedd før, så det kan bli moro hehe.

Ukens morsomste
Det har vært veldig moro å filme til bloggerne, være med familie og ikke minst tilbringe en helg i Oslo sammen med vennene mine.

Ukens skumle
Jeg har prøvd å komme på noe i flere minutter nå, men jeg tror ikke det har skjedd noe spesielt skummelt denne uken. Jeg får oppdatere dere om jeg skulle komme på noe.

Ukens høydepunkt
ARIANA GRANDE KONSERTEN!! Jeg hadde virkelig the time of my life, hun er bare så utrolig dyktig og ikke minst inspirerende. Jeg synes det er så utrolig kult å se hvor langt hun har kommet seg det siste året, og hvor hardt hun har jobbet tross all motgang hun har fått.

Ukens irriterende
Hmmm.. jeg må vel kanskje si mennesker. Enkelte mennesker kan være forbanna irriterende noen ganger.

Ukens serie
Jeg vet jeg henger så etter nå, men jeg kan ikke si annet enn Exit. Jeg slukte en hel sesong på en dag, og visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre med livet mitt når det var over, neida joda. Jeg elsker serier som er basert på sanne historier, og det er virkelig helt sykt å se hvordan disse mennene lever. Det er også skummelt å se hva makt og penger kan gjøre med et menneske og hvordan de tillater seg å behandle andre.

Ukens melding
Jeg har endelig blitt enig med maler om dato, så denne uken skal vi få et helt nytt hjem. Jeg gleder meg SÅÅÅ mye til å vise dere <3

Ukens handeliste


Øredobber (50%). HER / Kjole. (70%). HER / Kåpe (20%). HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *